Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det bor en bäver nedanför mig i kanalen. Är väl ingen friluftsmänniska men nu känns det verkligen som att jag bor mitt i skogen 😂 Shit den är så göllig! Mår prima och kämpar på med att fälla träd på löpande band vad det verkar. Vad käkar ens en bäver? Kan jag ge den ngt gött att smaska på?
 
Det bor en bäver nedanför mig i kanalen. Är väl ingen friluftsmänniska men nu känns det verkligen som att jag bor mitt i skogen 😂 Shit den är så göllig! Mår prima och kämpar på med att fälla träd på löpande band vad det verkar. Vad käkar ens en bäver? Kan jag ge den ngt gött att smaska på?

Åh! Kungsholmsbävern! :love: Jag träffar hen ofta på hundpromenaderna runt ön eller på väg till jobbet.

160C6AB5-5E61-4960-9A0D-0ADB2C258FCA.jpeg
 
Vad jag hört så ska hen vara 5-10 olika bävrar 🙈 Men jag låtsas att det är en och samma :D Stöter oftast på hen vid Norr Mälarstrand eller i kanalen vid Hornsberg Strand. Men det bor säkert en under Barnhusbron också! Har stött på en vid Klarabergsviadukten också.

Haha ändå kul med en hel familj ju!!! 😍😍

Ont: Är hos frissan och styr upp mitt sjaviga yttre. Har en inget life kan en ju iaf satsa på att vara så snygg som möjligt 😅

Har ny frisör efter att min gått på barnledighet. Älskar honom redan. Nu dansar han runt och sjunger med till denna medan färgen köttar ner sig i håret :rofl:

992022BE-2369-4C47-A93A-7EED14975A1B.jpeg
 
Jag försöker plugga, men det svider och är irriterat i huden där det varit plåster. Måste försöka tvätta bort limrester och sen smörja in huden med kortison tror jag.
 
Haha ändå kul med en hel familj ju!!! 😍😍

Ont: Är hos frissan och styr upp mitt sjaviga yttre. Har en inget life kan en ju iaf satsa på att vara så snygg som möjligt 😅

Har ny frisör efter att min gått på barnledighet. Älskar honom redan. Nu dansar han runt och sjunger med till denna medan färgen köttar ner sig i håret :rofl:

Visa bifogad fil 60939

Jag har ett himla putsat yttre just nu eftersom jag helt enkelt inte haft nåt annat att sysselsätta mig med sen mars. Men vet nån det? NEJ! Det är lite som den där filosofiska frågan om ett träd faller i skogen... Om en är snygg men ingen vet? Är en verkligen snygg då?

:arghh:
 
Minus tolv ute och vattnet har frusit (!).

Visade sig att dörren till lilla pumprummet (är liksom ett rum där man går in utifrån) hade blåst upp! Så nu är det stängt och en värmefläkt insatt så hoppas vi att det tinar typ nån gång idag och att vi slipper ut och härja med dunkar.

Kul på landet alltid. :D


-12*C 🥶 Jag tyckte det var hemskt i gar morse nar det var frost pa marken och jag fick skrapa framrutan pa bilen. 😳
 
Jag har ett himla putsat yttre just nu eftersom jag helt enkelt inte haft nåt annat att sysselsätta mig med sen mars. Men vet nån det? NEJ! Det är lite som den där filosofiska frågan om ett träd faller i skogen... Om en är snygg men ingen vet? Är en verkligen snygg då?

:arghh:

HELT OACCEPTABELT!!!! :rage:

Du kanske måste köra loss med digitalt selfie-game för att få bekräftelse? Typ ”dagens selfie” på stories i olika vinklar förslagsvis?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 705
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 689
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 633
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
429
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp