Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver tenta och lyssnar på Faith av The Weeknd. Förstår inte hur en låt kan tilltala mig så mycket, som ligger så långt ifrån min vardag och verklighet (droger etc.).
 
Snart ut på lunchrast! Ska rida, som vanligt. Tänkte ta med shettisen som handhäst om jag orkar dra åt hennes broddade tofflor på bakfötterna. Hon lyfter alltid den foten så jag får ta hjälp från dottern med att hålla upp ett framben. Det är dock lite svårt att dra åt tofflan samtidigt som man ska hålla ett framben 😅 Har ju ingen att få hjälp av. Men men, jag vill kunna fixa saker själv så jag får väl göra ett seriöst försök.
 
Nä men om man skulle ta och gå upp... min enda lektion idag är inställd men vi ska fortsätta jobba själva. Vi kan själva välja när vi vill göra det, så jag tog sovmorgon (lite lämgre än planerat kanske :laugh:).

Jag hittade en YouTube video som verkade vara del av ett barnprogram igår. Men de förklarade det sista kretsloppet jättebra, så bra att till och med jag förstod det :D

Och snart är det jullov :bump:
 
Åkte till city gross och fick tag i en Anthon Berg kalender för halva priset :up: sen behövde A kläder under lucialinnet så jag gick in på både Lindex och Cubus som ska stänga. Det var mycket rea. A får visst ett gäng julklappar till :angel: men jag köpte också ett par jeans till mig att krympa i :up:
 
Åkte till city gross och fick tag i en Anthon Berg kalender för halva priset :up: sen behövde A kläder under lucialinnet så jag gick in på både Lindex och Cubus som ska stänga. Det var mycket rea. A får visst ett gäng julklappar till :angel: men jag köpte också ett par jeans till mig att krympa i :up:
Jag gjorde misstaget att köpa dyra vinterskor en vecka efter en liknande operation... I fina 41, nu rockar jag 38-39...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 375
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 074
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 888
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
453
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp