Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite handledning inför kursens större inlämningsuppgift. Men den är så himla öppen så jag har lite svårt att komma igång. Tänkte dock ta en skrivhelg första helgen i december och försöka hinna färdigt. Då har jag också förhoppningsvis hunnit ha mitt första ( :eek: ) egna samtal med sökande (i mitt fall är det en egen ansökan som ska utredas, inte en anmälan, det är ändå en lite lättare börda för mig).
 
Fick du någon annan diagnos eller blev lotsad till någon utredning för något annat istället? Jag är livrädd för att inte få någon diagnos och sen bara bli lämnad vind för våg och psykiatrin bara "du har inte denna diagnosen såååatteeehh... du får ringa till din VC om du tror att du behöver en samtalskontakt att prata med" typ och så blir man avvisad och får sköta sig själv på ruta 1 igen.
Jag har varit inom vuxenpsyk sedan jag var 18 år med kontinuerlig kontakt. Har ADHD och svår depression som diagnos.
Ska dock över till personlighetssyndromsteamet för jag är för komplex för de andra ändå..
 
Jag har varit inom vuxenpsyk sedan jag var 18 år med kontinuerlig kontakt. Har ADHD och svår depression som diagnos.
Ska dock över till personlighetssyndromsteamet för jag är för komplex för de andra ändå..
Okej så det var ingen utredning för att försöka hitta något nytt utan mest för att vara på den säkra sidan?
 
1606393718765.png





*ryyyyyyys*



:rofl::rofl::rofl:
 
Hujeda mig. Nu försöker chefen tvinga oss att ta semester under jul?
Ingen vill ta semester eftersom ingen av oss ska någonstans och ingen av oss knappt kommer fira...
Så jag antar att det är krig nu igen, hann vara lugnt 2 veckor.

Tur att jag har kollegor som är på min sida men jag vill faktiskt bara att chefen ska vara vettig och inte helt psycho.:banghead:
 
Den har skabb. Det är därför vi vill försöka få tag i den. Springer mycket räv här och tyvärr även ofta skabbrävar så hunden har haft skabb en gång. Vet inte hur det är med smitta till hästarna men tror inte det är lika vanligt isåfall som att hund får det.
Nej, vad jag vet så håller det sig till hunddjur. Våra hundar fick det en gång, troligen smittats av någon annan hund. Varken jag, ex eller kattorna smittades och det var lätt att bota, vi fick tabletter utskrivna och de var så goda att de försökte sno dem av varandra. :D
 
Nej, vad jag vet så håller det sig till hunddjur. Våra hundar fick det en gång, troligen smittats av någon annan hund. Varken jag, ex eller kattorna smittades och det var lätt att bota, vi fick tabletter utskrivna och de var så goda att de försökte sno dem av varandra. :D

Ja jag har för mig att det är hunddjur som blir smittade men var inte säker :)
Haha fint med medicin som smakar gott :D
 
Ja, eller snarare för att min blivande psykolog skulle få veta mer och lista ut vilken behandling jag behöver.
Har "bara" svåra återkommande depressioner som ställer till det.

Jag har aldrig hört talas om EIPS men läste om det nu på 1177. Kände igen mig på så mycket!!! Men det stod också att adhd och autism (som jag har) kunde ge liknande symptom.

Har också gad och återkommande depressioner också. Mångsysslare :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 000
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 782
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 641
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
430
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Anlägga blomrabatt
  • Semester.
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp