Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att ”plugga” men fastnade framför ett tv program på tv 4. Jösses vilket fint hus! Är alldeles begeistrad :love
Fantastisk natur i Jämtland, hus av speciellt format. Massor av trä inne i huset, jättefin ugn, utsikten. Jättefint!
 
Vi skriver typ tidningar i svenskan och är väldigt begränsade i vad vi får skriva om, så det har inte varit helt lätt att komma på något bra att skriva om. Det ska ju dessutom bli en bra text och inte bara massa ordbajsande.

Så efter att ha stirrat på ett tomt dokument i två veckor har jag äntligen skrivit klart min andra text. Så himla skönt!

Nu ska en person läsa igenom texten och ge kompisrespons. Hoppas verkligen att hen inte sågar min text i bitar för jag orkar verkligen inte börja om :crazy:

Nu ska jag fixa de sista utvärderingarna på källor i historia-inlämningen. Sen ska jag äta chips resten av dagen och vara nöjd med min insats :D
 
Tänkte åka iväg och lämna tidningar och kartonger, men det är grått och mörkt och bussen går mer sällan på söndagar så jag orkar inte. Den förbaskade förkylningen går inte över. Funderar istället på hur jag ska sätta upp badrumshyllan rakt och korrekt.
 
Bakar kanelbullar :love:

491015D2-71CB-47D0-A6B7-586F04AAF90B.jpeg
 
När man ska rida och rensa tankar i skogen. Häst känns inte helt 100 och när vi efter 5 minuter kommer ut på asfalterad byväg så är han halt. Bara linka hemåt igen då. 😢
Bara hoppas att det är en vrickning, snön som kom igår gjorde att han gick omkring med höga styltor under skorna igår.
 
Åhå!! Jag har gått och tittat på dom där trattarna men inte "vågat" mig på en än... funkar den bra?
Besvärlig att rengöra?
Rengöringen har jag inte riktigt kommit till ännu, men jag tror att det ska gå bra om den bara får sitta en stund och gotta sig i varmvatten. Brukar göra så med gryta, osv, och sedan brukar det bara vara att skölja bort. Men den var TOPPEN att dosera med. Inget rinn och kladd :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 694
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 970
Senast: ako
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 296
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 395
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp