Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här, jag hade glömt bort vad det var. Vi hade dem när jag var liten :love:
Jag känner också igen dom från när jag var liten, men vi hade inga hemma så måste sett dom hos någon granne eller så.
Jag dras lite till gammal julpynt märker jag, skulle gärna vilja ha en sån där ”tomterad” i papper att ställa på någon hylla eller i ett fönster, samt röda kulljusstakar.
Till granen har vi jättegammalt julpynt från Tyskland som mina föräldrar tog med sig när de flyttade till Sverige på 80-talet. Jättefina träfigurer som tomtar, nötknäppare, änglar och sådant :love:
 
Var tvungen att Googla virvatell. De hade jag helt glömt bort. Sådana hade vi när jag var liten :love:
Jag fick också googla men känner igen dom, vill ha!
Samma här, jag hade glömt bort vad det var. Vi hade dem när jag var liten :love:
Jag tror inte - fram tills nu när jag såg dem i diverse webshoppar - att jag egentligen har vetat att de har hetat så. Har nog inte kallat dem någonting förut..... :D De är hyfsat dyra i webshoppar som säljer "nostalgiskt julpynt", men kostar ca hälften hos ICA Maxi, upptäckte jag.
 
Jag tror inte - fram tills nu när jag såg dem i diverse webshoppar - att jag egentligen har vetat att de har hetat så. Har nog inte kallat dem någonting förut..... :D De är hyfsat dyra i webshoppar som säljer "nostalgiskt julpynt", men kostar ca hälften hos ICA Maxi, upptäckte jag.
Var någonstans på Maxi hittade du dom, låg de liksom bland julpyntet och är det något speciellt märke eller ICAs ”egna”? :)
 
Jag känner också igen dom från när jag var liten, men vi hade inga hemma så måste sett dom hos någon granne eller så.
Jag dras lite till gammal julpynt märker jag, skulle gärna vilja ha en sån där ”tomterad” i papper att ställa på någon hylla eller i ett fönster, samt röda kulljusstakar.
Till granen har vi jättegammalt julpynt från Tyskland som mina föräldrar tog med sig när de flyttade till Sverige på 80-talet. Jättefina träfigurer som tomtar, nötknäppare, änglar och sådant :love:

:love: :love:

https://www.temashop.se/set-4-decor...MI6OXL4fDK7QIVBtKyCh1wFwXbEAQYASABEgKrAvD_BwE
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 703
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 972
Senast: ako
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 296
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 396
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp