Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att den fungerar!
Har ätit mig igenom FASS, men inte testat denna ännu.
Notera bättre än de andra iaf, jag är väl ingen solskenshistoria direkt. ;) Som sagt var den svår att sätta in för mig, men annars är det den antidepressiva jag ätit som gett minsk biverkningar dessutom. Levervärdena följdes upp i början, men inte så noga sen. Men liksom @tuaphua äter jag annan medicin (i mitt fall MS-bromsmedicin) som de kollar värdena regelbundet för, så psykiatrin kanske hade varit mer noga annars.
 
Alltså jag blir galen!
Har suttit i facebooks supportchatt i 1 h och 1 min för något som borde vara superenkelt. När jag äntligen fått hjälp med vad jag ska göra så kopplar supportidioten ned när jag har ett steg kvar och inte alls fattar vad fasen jag ska göra sista steget iom att inget som stått över huvud taget i den ansökan jag tydligen måste göra stämmer alls med någon av vår verksamhet. Det står en massa om filmer, tv etc. Men det är tydligen just där jag ska ansöka iaf. Så nu har jag fått någon ny chattmänniska som inte heller vet vad man ska göra. Jag har INTE TID! Blir vansinnig! :banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Är skitsur pga nån har snott min tvättid. Och jag måste verkligen tvätta just ikväll, eftersom jag för en gångs skull inte tvättat hittills den här veckan. Det finns en del lediga tider i helgen, för en gångs skull (de närmsta dagarna är ofta helt bokade), men jag har bokat upp annat i helgen så kan inte då. Vet inte vem det är så tömde den ena maskinen när den var klar och skrev en stor lapp om att jag behöver min tvättid - ta bort tvätten och städa. Det är nog nån som tagit fel och normalt hade jag kunnat ta en tid i helgen istället, men inte den här gången. Mutter!
 
Jag äter också den sedan flera år. Funkar jättebra för mig! Har testat många andra som inte funkat lika väl.
Men jag går på en hel del annan medicin också. Så jag får kolla levervärden etc regelbundet. Än har det gått bra.

Notera bättre än de andra iaf, jag är väl ingen solskenshistoria direkt. ;) Som sagt var den svår att sätta in för mig, men annars är det den antidepressiva jag ätit som gett minsk biverkningar dessutom. Levervärdena följdes upp i början, men inte så noga sen. Men liksom @tuaphua äter jag annan medicin (i mitt fall MS-bromsmedicin) som de kollar värdena regelbundet för, så psykiatrin kanske hade varit mer noga annars.
Hoppas väl på att den kan ta mig lite över ytan igen iaf, men samtidigt så har jag fått så mycket medicin som läkare sagt ska vara bra utan resultat tidigare så är väl inte så hoppfull. Men ja, andra läkare har pushat för ECT för tredje gången, så är glad att hon iaf inte föreslog det. Det är liksom inte ett alternativ efter alla problem jag fick efter dom behandlingarna.

Men hämtat ut medicinen nu iaf, kommer dock sluta ta den om det känns värre. Kommer inte klara en djupare svacka nu.
 
Hoppas väl på att den kan ta mig lite över ytan igen iaf, men samtidigt så har jag fått så mycket medicin som läkare sagt ska vara bra utan resultat tidigare så är väl inte så hoppfull. Men ja, andra läkare har pushat för ECT för tredje gången, så är glad att hon iaf inte föreslog det. Det är liksom inte ett alternativ efter alla problem jag fick efter dom behandlingarna.

Men hämtat ut medicinen nu iaf, kommer dock sluta ta den om det känns värre. Kommer inte klara en djupare svacka nu.
Nej, jag fattar att du nog inte pallar en för djup svacka till just nu. Annars hade jag nog dragit till med något peppigt att om du bara håller ut första tiden, så blir det förhoppningsvis bättre sedan. Men för mig hade inte de marginalerna funnits just nu heller. Hoppas det blir över förväntan för dig, de skiljer ju sig lite från andra antidepp så det finns väl en pyttechans att de kan funka bättre. :)
 
Nej, jag fattar att du nog inte pallar en för djup svacka till just nu. Annars hade jag nog dragit till med något peppigt att om du bara håller ut första tiden, så blir det förhoppningsvis bättre sedan. Men för mig hade inte de marginalerna funnits just nu heller. Hoppas det blir över förväntan för dig, de skiljer ju sig lite från andra antidepp så det finns väl en pyttechans att de kan funka bättre. :)
Innan har jag ofta varit inlagd när jag påbörjat ny medicin pga risken att må sämre, men ja, nu har jag påbörjat mitt nya liv utan slutenvård.
 
Vi har haft alla väder typ man kan ha idag förutom snö. De har åskat, regnat och haglat och blåst storm 💩 Tur jag fixade stallet vid lunch så de kunde gå in tidigt idag. Förövrigt är jag som en urvriden disktrasa som måste plugga hela helgen för att sen orka ladda om för en vecka med bara grupparbeten varje dag. Min energi är slut.
 
Skit vad det blåser o har blåst,här fick en av glasskjutdörrarna på kuvösen luft under vingarna o singlade mycket oelegant ner på verandagolvet med en smäll som hette duga.
Så tacksam för att ingen hund var under den.
20210409_131146.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
81 82 83
Svar
1 657
· Visningar
47 355
Senast: sthu
·
IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 612
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 433
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp