Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, så Löfven avgår i november, dvs. före nästa val. Beroende på efterträdaren kanske det är vemodigt?
Hoppas inte Damberg tar över, senaste tiden har han framstått som någon som vill ta i med hårdhandskarna, blä för det. Jag antar att jag skulle föredra Hallengren eller Ygeman (som väl ska luta åt vänster?). Gud så förvirrande, när man liksom blivit sosse så sent som förra valet.
 
Är det något mot den väggen i badrummet? Handfat, dusch, tvättställ? Annars hade jag kollat på taket om det läcker från något från yttertaket för vatten ju neråt så det är inte säkert att badrummet är boven.

Nä, ingenting. Allting går ner på andra sidan.
Hur menar du från yttertaket?
 
5637AB1A-FD7C-4F98-997F-2C25357A7109.jpeg

Nu smäller det! Har velat prova ända sen nån här länkade det där galna urklippet från Vogue :D :laugh:
 
Jag skulle städa jag, men sluta med att jag fastna framför TVn med min kaffe kopp 🤨😅 Tittat på presskonferensen en del med Stefan Löfven, men nu får jag ta tag i lilla rummet/datarummet medan sambon är hemifrån.
 
Hoppas inte Damberg tar över, senaste tiden har han framstått som någon som vill ta i med hårdhandskarna, blä för det. Jag antar att jag skulle föredra Hallengren eller Ygeman (som väl ska luta åt vänster?). Gud så förvirrande, när man liksom blivit sosse så sent som förra valet.
Hade gärna sett Hallengren, men hon har väl fått cancer?
Ann Linde?
 
Hade gärna sett Hallengren, men hon har väl fått cancer?
Ann Linde?
Jag tror de gick ut med att hon opererats i april och att hon genomgått/genomgår cellgiftsbehandling under vår och sommar. Jävligt strongt att ha fortsatt med pressträffar och arbete samtidigt (hoppas såklart inte att det varit negativt för hennes hälsa att jobba på). Så det beror väl på hur läget ser ut, antar jag.
 
Hoppas inte Damberg tar över, senaste tiden har han framstått som någon som vill ta i med hårdhandskarna, blä för det. Jag antar att jag skulle föredra Hallengren eller Ygeman (som väl ska luta åt vänster?). Gud så förvirrande, när man liksom blivit sosse så sent som förra valet.
Många tippar ju Magdalena?
 
Budgivningen på kollegans lägenhet är nu avslutad. Den som vann var en pappa som köpte lägenheten för att ge till sin unga dotter.
Helt galet egentligen, att ge bort en lägenhet för nästan 5 miljoner.

Som kollegan uttryckte det: "Själv minns jag inte ens om jag fick något i studentpresent!" 😂
 
Jag tror de gick ut med att hon opererats i april och att hon genomgått/genomgår cellgiftsbehandling under vår och sommar. Jävligt strongt att ha fortsatt med pressträffar och arbete samtidigt (hoppas såklart inte att det varit negativt för hennes hälsa att jobba på). Så det beror väl på hur läget ser ut, antar jag.
Det vore dock illa om de inte valde en kvinna efter alla år av manligt styre..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 554
  • Låst
Tjatter Isis med sin regnbågsleksak. Det kändes lämpligt idag när det är Falun Pride.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
72 045
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
72 593
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 807
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp