Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCV

Medan min marockanska lammgryta långkokar klart på egen hand så tar jag ett glas vin och dansar loss till "Flickan i Havanna" :D Flera klubbkidz har hört av sig och sagt att min retro jazzlista är "fet" :D De samplar tydligen låtarna på klubbar haha. Jag kör dom mer rakt av ;):D
 
Medan min marockanska lammgryta långkokar klart på egen hand så tar jag ett glas vin och dansar loss till "Flickan i Havanna" :D Flera klubbkidz har hört av sig och sagt att min retro jazzlista är "fet" :D De samplar tydligen låtarna på klubbar haha. Jag kör dom mer rakt av ;):D

Kan du inte dela den? :D Har också långkok på spisen och försöker distrahera min hunger....
 
Kom just hem från :heart
 

Bifogade filer

  • 20181217_155133.jpg
    20181217_155133.jpg
    262,3 KB · Visningar: 49
Första arbetsdagen avklarad. Fy fasen vad slappt det var! Vi hade frukost i 1 h 45 min och lunch i 1 h O_o:eek: Trodde jag skulle avlida av tristess.. Och imorgon är ännu lugnare.
Kommer förmodligen bli mer när jag går själv men ändå! Bäver vad tråkigt det var! Jag hoppas jag får något annat snart..
 
Första arbetsdagen avklarad. Fy fasen vad slappt det var! Vi hade frukost i 1 h 45 min och lunch i 1 h O_o:eek: Trodde jag skulle avlida av tristess.. Och imorgon är ännu lugnare.
Kommer förmodligen bli mer när jag går själv men ändå! Bäver vad tråkigt det var! Jag hoppas jag får något annat snart..
Första arbetsdagen avklarad. Fy fasen vad slappt det var! Vi hade frukost i 1 h 45 min och lunch i 1 h O_o:eek: Trodde jag skulle avlida av tristess.. Och imorgon är ännu lugnare.
Kommer förmodligen bli mer när jag går själv men ändå! Bäver vad tråkigt det var! Jag hoppas jag får något annat snart..
Vad jobbar du med?
 
Vad jobbar du med?

Städerska på en skola och en förskola. Kommunalarbetare :angel: Nä, skämt å sido. Det var förmodligen mycket för att min kollega hade jobbat undan en del för hon trodde att hon skulle behöva lära upp mig. Jag har jobbat med det förr så jag behöver bara lära mig rutinerna och att hitta. Men ändå! Har aldrig varit med om något så slappt.
 
Städerska på en skola och en förskola. Kommunalarbetare :angel: Nä, skämt å sido. Det var förmodligen mycket för att min kollega hade jobbat undan en del för hon trodde att hon skulle behöva lära upp mig. Jag har jobbat med det förr så jag behöver bara lära mig rutinerna och att hitta. Men ändå! Har aldrig varit med om något så slappt.
Får hoppas det blir lite mer lagom att göra framöver då...
 
Får hoppas det blir lite mer lagom att göra framöver då...

Ja det hoppas jag med :) kommer närmast från privat sektor och där var det alltid tidspress. Jag kommer nog snart in i en lagom rytm och lagom långa raster. Men det är klart, mjukstart är alltid gott :angel:
 
Ja det hoppas jag med :) kommer närmast från privat sektor och där var det alltid tidspress. Jag kommer nog snart in i en lagom rytm och lagom långa raster. Men det är klart, mjukstart är alltid gott :angel:
Har ett syskon som jobbat med städ inom kommunen, hen hade knappt tid att ta sin 15 min förmiddagsrast.
 
Städat hos mina landisar, de skiter en hel del:turd: Och äter en hel del - zucchini, sötpotatis, gurka och sallad. Nu när man inte kan plocka maskrosblad, klöver, gräs och annat ute:meh:
Småttingarna växer på, blir runt 3 veckor gamla i morgon. Är nog runt 30-35 st:laugh:
 

Liknande trådar

Svar
1 592
· Visningar
86 383
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 377
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 327
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 926
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp