Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver klippa mig idag.
Vill inte. Min frisör har varit borta i 1 månad. Hoppas han har det bra.
Men inte klippa mig hos en köpcenter klippare. de gör bara en frisyr vad man än säger.
 
Köpt bropass. Ska åka över öresundsbron inom de närmaste för umgänge o lite längre fram för att hämta en ny häst (förhoppningsvis), så lär bli en del resor nu, även senare med hästen för att skapa lite nätverk nere i syd. Ser fram emot det, tycker om att köra över bron! Alltid bra utmaning för mig som är lite höjdrädd att titta lite extra på utsikten när man kör över högbron. :D
 
Var och hämtade jobbets cyklar, kommer tillbaka och brandkåren är vid jobbet. Hinner tänka en sekund "hoppas det är halvallvarligt så man slipper jobba" :o
Men nej, var inte så pass allvarligt. Har öppnat alla fönster som går för att vädra ut. Receptionen är i ett rum där allt liksom strömmar till, luktar rök som bara den här :wtf:
 
Var och hämtade jobbets cyklar, kommer tillbaka och brandkåren är vid jobbet. Hinner tänka en sekund "hoppas det är halvallvarligt så man slipper jobba" :o
Men nej, var inte så pass allvarligt. Har öppnat alla fönster som går för att vädra ut. Receptionen är i ett rum där allt liksom strömmar till, luktar rök som bara den här :wtf:
Oj, vet du vad som hade hänt?
 
För ovanlighetens skull käkar jag

8E59ACF3-766B-4647-BE11-20B2FFE1C6C3.jpeg
 
Så var det dags igen. Varit skakig den senaste veckan+ alltså haft mycket dålig balans och behövt luta mig mot väggar etc och ser berusad ut eftersom ja slingrar mig fram och tillbaka. Tuppade i princip av på jobbet. Pratade med 112 och NEJ absolut ingen ambulans eller liknande. Om någon får någon idé. Tog en taxi hem och nu ligger jag raklång (då känns det inte särskilt mycket). Jag tar medicin mot blodtryck och tror jag ska hoppa den. Ska till VC och träffa läkare imorgon vilket är passande.
 
Så var det dags igen. Varit skakig den senaste veckan+ alltså haft mycket dålig balans och behövt luta mig mot väggar etc och ser berusad ut eftersom ja slingrar mig fram och tillbaka. Tuppade i princip av på jobbet. Pratade med 112 och NEJ absolut ingen ambulans eller liknande. Om någon får någon idé. Tog en taxi hem och nu ligger jag raklång (då känns det inte särskilt mycket). Jag tar medicin mot blodtryck och tror jag ska hoppa den. Ska till VC och träffa läkare imorgon vilket är passande.
Hur ligger bs ?
 
Sjukskrev mig idag o nu har jag ångest.
Men kan inte fokusera, har ingen ork o gråten ligger i halsen hela tiden..
Läkaren sa att vi skulle prata om sjukskrivning men han sa inget om de i tisdags. Han fråga om jag pratat med min chef men de har jag ju gjort 5 gånger redan om alla problem. Chefen själv har sagt att vi inte jobbar som vi ska o att vi inte ens har förutsättningar att göra ett bra jobb.
Men han har inte ändra så mycket på mindre än en vecka (då jag träffade läkaren sist)
Så blev besviken att de inte blev tal alls om sjukskrivning (vill bara ha deltid nån månad så hoppas jag må bättre sen) men fick ett besök med psykolog 29de November.

Jag kan flytta, sälja alla djur, minska på allt jag vill o jag kan säkert byta jobb med men det blir inte bättre.
Att ha en sjuk familj är så jävla jobbigt… att va stark när man precis fått ett samtal att ens älskade syster försökt ta sitt liv IGEN är svårt att hantera.
Jag har gjort de men allt kommer ifatt mig.
Jag saknar hästen nått enormt.. men vet att ja inte klarar av att ha häst
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 230
Senast: Hedinn
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 153
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 008
Senast: Marita73
·
Svar
790
· Visningar
41 673
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp