Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag hittat ytterligare en sak som lät väldigt spännande, så jag skyndade mig att anmäla mig innan jag hann börja fundera på om jag redan hade tillräckligt att göra i höst.... ;) En kurs i mindfulness :) ! Fem kvällar i oktober och november. Låter jättespännande, och förhoppningsvis får vi lära oss många bra strategier för att motverka stress i vardagen. Det känns som en bra sak att använda jobbets friskvårdsbidrag till :) .
 
Upptäckte precis att vi har små morötter på tapeten i badrummet

IMG_20190821_202108.jpg
 
Sitter och lyssnar på musik, väntar på att mitt te ska bli svalt nog att drickas och så funderar jag på semester. Just nu vill jag bara ha en paus från hela universum, så att planera semester och lämna in semesteransökan kan nog vara en bra början. Vad jag ska göra av semestern visar sig väl...
 
Jag har bott här sedan 2005 och jag har aldrig sett en padda i stallet tidigare faktiskt bara en igelkott ett år
Men jag vet inte om det är så smart att vinterbo i hästarnas boxar antingen blir han ihjältrampad eller utmockad
Skulle helst se att han ville bo någon annanstans än just i boxarna ;)
Flytta ut paddan! Har ni jordkällare? De gillar att övervintra där 🐸
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 711
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 286
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 420
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 581
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp