Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stakars Jinns som blivit livrädd för en fågel. Hon går efter mig och in i stallet och tittar ut och där ute står fågeln med hög hals (för att vara en fågel) och tjattrar och ser allmänt bestämd ut.
Har ni varit med om katter som är rädda för fåglar? Jinns är speciell på många vis :heart
 
Stakars Jinns som blivit livrädd för en fågel. Hon går efter mig och in i stallet och tittar ut och där ute står fågeln med hög hals (för att vara en fågel) och tjattrar och ser allmänt bestämd ut.
Har ni varit med om katter som är rädda för fåglar? Jinns är speciell på många vis :heart


Beror nog på fågeln ;) En arg gåsherre eller svan skulle nog de flesta katter springa från. Och kråkor är inte roliga. Men vissa katter väljer att vara lite försiktiga generaler!
 
Är det en flamingo så är jag på hennes sida. :nailbiting:
har inga sådana i trädgården vad jag vet :p
Beror nog på fågeln ;) En arg gåsherre eller svan skulle nog de flesta katter springa från. Och kråkor är inte roliga. Men vissa katter väljer att vara lite försiktiga generaler!
Det är ingen jättestor fågel. Lite mindre än en kråka. Brun. Vet inte vad sorten heter men för ett himla liv och ger Jinns ”onda ögat”. Stakarn inte lätt att va liten katt alla gånger :love:
 
På tal om flamingor... :D:angel:

20180614_160824.jpg


Dessutom i gold edition! :up:
 
Bäddar sängen - yay för katt som 'hjälper' till :grin: packar och försöker komma ihåg allt jag måste ha med mig. Kollar på NHL awards och varje år tror man att nej det kan inte bli värre, men det kan det. Kul att svenskar vann lite.

Så vansinnigt trött och funderar på när man kan smita ner och hämta upp den återstående tvätten och sedan diska färdigt. Tänker ta tåget som går tio i elva så slipper jag stressa.

Herregud jag trodde Nikita smitit ut på balkongen och trillat ner. Ropade och lockade med godis och letade överallt i lägenheten. Kom just in efter att ha varit och letat överallt ute (någon kommer ringa polisen och säga att en mystisk figur kravlar runt bland buskarna). Kom just in igen, bara för att, och där stod katten och jamade och försökte smita ut. :meh:
 
Bäddar sängen - yay för katt som 'hjälper' till :grin: packar och försöker komma ihåg allt jag måste ha med mig. Kollar på NHL awards och varje år tror man att nej det kan inte bli värre, men det kan det. Kul att svenskar vann lite.

Så vansinnigt trött och funderar på när man kan smita ner och hämta upp den återstående tvätten och sedan diska färdigt. Tänker ta tåget som går tio i elva så slipper jag stressa.

Herregud jag trodde Nikita smitit ut på balkongen och trillat ner. Ropade och lockade med godis och letade överallt i lägenheten. Kom just in efter att ha varit och letat överallt ute (någon kommer ringa polisen och säga att en mystisk figur kravlar runt bland buskarna). Kom just in igen, bara för att, och där stod katten och jamade och försökte smita ut. :meh:
Kan du inte försöka sova/vila lite?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 357
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
11 009
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 085
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp