Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har min första semesterdag idag men försöker kväva en impuls att bara jobba lite till. Det är nästan så att jag blir stressad av att försöka vara ledig.

Jag sitter också och funderar på om jag ska haka på ett erbjudande om att åka till Tokyo i mitten av augusti.
 
Sista arbetsdagen innan semestern, ska bli grymt skönt. :)

Fick just ett alla-mail från en av kollegorna som tackar för sig och säger hejdå idag... litet otippat, det var inte offentligt att h*n sagt upp sig, jag hade ingen aning. Hoppas chefen visste...
 
Hittade ett bättre användningsområde för taggtråden än som frukost :idea:

baseball_bat_wip_6.jpg
 
Sitter på balkongen och lyssnar på regnet som öser ner! Fick sova mycket bättre i natt och det här är en rätt mysig start på dagen. Sen ska jag iväg och handla och kasta sopor som jag inte orkade igår. Men något skoj ska jag väl ha att göra idag också. Men regnet får lugna ner sig lite först. Frukost kanske?
 
På programmet idag står inte så mycket.
Jag ska måla fönsterbänkarna en gång till. Det blev ack så mycket snyggare när färgen inte är sprucken längre :D
Borde också baka matbröd så det får bli kvällens uppdrag. Efter lunch ska jag åka och hälsa på en bekant jag mötte på affären igår.
 
Fyller vatten. Ska snart in och äta något.

Ska ni glra nått kul idag och imorgon då :)?
Själv har jag inte planerat in så mycket, kanske tar mig till ett firande liten bit härifrån vi får se.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 357
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
11 007
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 085
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp