Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katten steker i värmen
 

Bifogade filer

  • 172A5909-88F9-4598-A8B2-B0A5DEA25353.jpeg
    172A5909-88F9-4598-A8B2-B0A5DEA25353.jpeg
    193,7 KB · Visningar: 19
Känslan när man snabbt svarar på ett jobbmail och aurokorrekt ändrar punkten till pungen..
Och när man ser det när man precis klickar sänd.........
Till rätt kollega iofs.
Men lättnaden var stor när jag kom på att min telefon vägrar skicka mail
Hade fått höra det några gånger på fikapausen annars :laugh:
Det finns en anledning till att jag lagt till en 10 sekunders fördröjning när mina mejl skickas ^^
 
Stackars vovvi har haft en dag full av misshandel. Jag höll på att gå på henne, sen sambon, sen hoppade hon upp i fåtölj på kontoret där hon missat att sambons stora jobbväska stod uppfälld och tunga "locket" smällde igen på henne, efter det lyckades hon igen kasta sig framför mig och jag råkade tåa henne i magen och dagen avslutades med barr mellan tårna.
Tycker hon börjat gå upp i vikt och kunde inte förstå varför. Hon rör på sig, har samma mat etc. Insåg dock när sambon gjorde hennes mat. Han trodde typ dubbel portion var lagom. Och han har gjort maten mycket nu för att stärka deras relation. Skönt att hon inte verkar drabbats av någon mystisk sjukdom iaf och bara får inleda kraftig ransonering. :laugh:
 
Jag kom inte riktigt sa langt som jag tankt idag da jag startade lite sent for att Maken skulle hinna hem och saga hej da, sa jag har i stort sett bara kort over gransen en och en halv Svensk mil ungefar. Jag har tagit mig igenom 5 bergs pass i Oregon och nu ar det bara Siskiyou pass kvar har i Californien och resten slat mark tills jag kommer till Merced dar jag stannar i ett par veckor innan jag aker vidare till nasta omgang bergs pass :cautious:

Hundarna kanner sig ganska nojda nu da de fatt springa en hel del, sa har glad var Diva efter en liten stund med "chuckit" och att springa efter bollen.
IMG_6984.JPG
 
Då var det jobb igen. Jag vill inte! Men det är snart fredag. Snart snart.
Känns ju sådär bra att bara försöka ta sig igenom veckorna.. Jag vill ha ett jobb jag gillar, som jag faktiskt vill gå till och som gör mig glad.
 
Då var det jobb igen. Jag vill inte! Men det är snart fredag. Snart snart.
Känns ju sådär bra att bara försöka ta sig igenom veckorna.. Jag vill ha ett jobb jag gillar, som jag faktiskt vill gå till och som gör mig glad.
Jag har det - är ändå inte nöjd 😂 tänker ändå att jag precis som dig bara behöver bita ihop. Funderar på att börja plugga igen i januari, så fram tills dess får det duga.
 
Jag kom inte riktigt sa langt som jag tankt idag da jag startade lite sent for att Maken skulle hinna hem och saga hej da, sa jag har i stort sett bara kort over gransen en och en halv Svensk mil ungefar. Jag har tagit mig igenom 5 bergs pass i Oregon och nu ar det bara Siskiyou pass kvar har i Californien och resten slat mark tills jag kommer till Merced dar jag stannar i ett par veckor innan jag aker vidare till nasta omgang bergs pass :cautious:

Hundarna kanner sig ganska nojda nu da de fatt springa en hel del, sa har glad var Diva efter en liten stund med "chuckit" och att springa efter bollen.
Visa bifogad fil 26645

Oj, vilken stor husbil! Jag vet inte varför. Men jag hade föreställt mig sån där liten som fanns då jag var barn. :laugh:
Hur ser den ut inuti? Om du vill visa så klart!
 
Oj, vilken stor husbil! Jag vet inte varför. Men jag hade föreställt mig sån där liten som fanns då jag var barn. :laugh:
Hur ser den ut inuti? Om du vill visa så klart!
Haha det är USA vad annars :p

Funderar mest på om man behöver extra behörighet eller ingår det i vanliga körkortet @hastflicka ?

Har ni dusch? Alltså på riktigt och inte så att man måste balansera mellan toastol och handfat och slår sig om man måste vända sig?
Kanske rent av jacuzzi :D !
 
Snöade dasslock igår och var runt nollan. Senare under natten frös det på så bommen som går upp in till andra hagen med hjälp av timer hade blivit för tung så den gick aldrig upp så hästarna kunde äta sin nattmat i natt :cautious: Hungriga hästar när kom ut förut.

Nu kollar jag nyhetsmorgon och äter frukost. Barnen är hos farmor och farfar så jag ska inte skjutsa till dagis och fritids heller utan kan ha en slapp morgon för en gångsskull :D
 
Har just ätit frukost och sitter o funderar över vad jag ska handla när jag går till affären. Känner för att prova någon ny produkt tror jag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 009
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 868
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 266
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 638
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp