Jag tänkte precis samma sakHur ”råkar” man beställa två jättespindlar
Edit: kom på att de kanske är fejkspindlar
Eller???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte precis samma sakHur ”råkar” man beställa två jättespindlar
Edit: kom på att de kanske är fejkspindlar
Eller???
Tack!Alla varma tankar till dig.
Hoppas du kommer ur detta lika bra som jag gjort.
Renar är skumma. När jag praktiserade hos Lasse Marklund hade vi en ren som gick med unghästarna i hagen på dagen och sedan sov på Lasses veranda varje natt hela vintern. Den anslöt till resten av renarna när de passerade nästa säsong.Ena träningskompisen var uppe och hämtade några eftersläntrarlamm på fjället i slutet av september, och fick med sig en ren. Den hade adopterat fåren som sin nya familj, och stod och surade utanför uppsamlingsfållan i flera dagar innan renskötaren kom och hämtade den.
Träningskompisens stackars hund sov gott den kvällen. En ren har långa ben och håller högt tempo - fåren hakade på. Hunden fick springa som en galning för att hålla kontroll på dem de två milen de hade att gå till fållan![]()
Men vilken gullig! Och näsan!
Hon är jättesöt! Nästan sju år gammal också, lilla tanten.Men vilken gullig! Och näsan!![]()
Bra att du stannar hemma och lägger ansvaret på kollegorna. Hoppas du kan få en skaplig dag hemmaBlir hemma. Bad kollegorna boka om min kalender.