Njut kvällen!!Har druckit upp mitt bubbel, ätit mer choklad och lite dadlar, och gjort mig klar för att gå ut och äta - ikväll blir det napolitansk pizza och bubbel!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njut kvällen!!Har druckit upp mitt bubbel, ätit mer choklad och lite dadlar, och gjort mig klar för att gå ut och äta - ikväll blir det napolitansk pizza och bubbel!![]()
Öh du kan ju beställa till dörrenJag har lite ocd just vad gäller minimjölk. Funderar på att handla imorgon eftersom jag har noll lust att äta lammstek imorgon så det får bli något annat. Orkar inte ge mig ut i mörkret och kylan. Eller...
Jag hade aldrig funderat på vare sig färg eller blomsort.
Jag har inte själv spelat just Super Mario Maker, men vet att det i alla fall var poppis när det släpptes. Jag kikade lite på när andra spelade, och det såg kul ut!Det är nog utanför min prisklass ett tag till, men ska önska mig det i julklapp av barnen, tänkte jag, man vet aldrigDe bara virrar på huvudet och tycker att jag är knäpp eftersom jag inte ens ser. Jamen, jag VILL ju
Har du byggt egna banor och så? Är det kul? Kan man inte koppla den gamla Switch till TVn? Det är nästan ett måste, annars ser jag ju inget alls hahahahaha!
![]()
Låter ju helt klart perfekt! Tror jag ska ta ett samtal med mina små telningar i kväll om vad jag önskar migJag har inte själv spelat just Super Mario Maker, men vet att det i alla fall var poppis när det släpptes. Jag kikade lite på när andra spelade, och det såg kul ut!Och ja, alla varianter av Switch (förutom Switch Lite) funkar både direkt på konsolen och att koppla upp på TVn! Det är det som är så fint med just den konsolen (utöver de Nintendo-exklusiva spelen, såklart). Håller tummarna för att du får dig ett Switch i julklapp!
![]()
Öh du kan ju beställa till dörren
Prova att bo där jag bor![]()
Men så lyxigt!! Här går de var 30 minut på helgen och på vardagar mellan kl 9 och 14, sedan var 10 onde eller var 20 onde minut. På vintern önskar jag mig liiiite tätare trafik, man blir fort bortskämd i en stad, förr gick bussen en gång i timmen där jag bodde och slutade gå vid kvart i 8 på kvällen samt gick bara mellan 9 och 16 på helger.För mig är det en bussresa på ca 10 minuter till Ica som har minimjölken så fortsätter nog att åka - bussarna går med 7 min mellanrum nu när det är helg.
Är det även så på helgerna, öppet dygnet runt och till 22?Himla tur att jag åkte och handlade idag eftersom jag inte hade något tresiba (långverkande) insulin kvar. Trodde det fanns en ampull till men det var helt slut igår kväll. Lyckades iaf kunna ta 11 enheter så det blev ok till slut. Men nu har jag ett lager hemma. Skönt!
Det är faktiskt ett plus med att bo i en storstad. Vi har ett apotek relativt nära mig som är öppet till 22:00 och ett som ligger vid T-Centralen och har öppet dygnet runt.
Men är du allvarlig? , bussarna går va 10 eller 20 minut men du vill att dom går tätare? Jösses det är ju sjukt onödigtMen så lyxigt!! Här går de var 30 minut på helgen och på vardagar mellan kl 9 och 14, sedan var 10 onde eller var 20 onde minut. På vintern önskar jag mig liiiite tätare trafik, man blir fort bortskämd i en stad, förr gick bussen en gång i timmen där jag bodde och slutade gå vid kvart i 8 på kvällen samt gick bara mellan 9 och 16 på helger.
Är det även så på helgerna, öppet dygnet runt och till 22?
Här är det inte de öppettiderna. Rätt störigt. Normala öppettider på lördagar, men stängt söndagar. Vet inte om ett är öppet på söndagar, men det ligger utanför centrum, skitirriterande, tror dessutom det är det man inte kan ta sig till med buss.... för de drog in bussen av någon sjukt störig anledning.
Beställde medicin förra torsdagen på sjukhusapoteket och skulle hämta den på fredagen när jag ändå jobbade på plats (jobbar på sjukhuset ju). Nu blev det inte så utan fick jobba hemma. Nu blev det inte ens så utan fick ett EP-anfall så jobbade inte utan sov bort dagen och orkade inte åka i väg, tänkte att jag kan ju åka till apoteket på lördagen och hämta min viktiga medicin. Mm, viss jag kunde, SJUKHUSAPOTEKET är stängt lördagar och söndagar!! Hur? Varför? Det är ett sjukhus? Vem tänkte inte här?!
Ja? Maten håller längre? Vi har +2-4 grader i kylen.Suck, jag tycker om när jag kan använda min balkong som kylskåp men nu har det gått från 13-10+ till minusgrader. Grrr.