I min del av skåne ska det tydligen snöa massor på torsdag, känns väldigt bra att vara hemma i osnöiga skaraborgSäsongens första snö. Plogbil har varit här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I min del av skåne ska det tydligen snöa massor på torsdag, känns väldigt bra att vara hemma i osnöiga skaraborgSäsongens första snö. Plogbil har varit här.
Här med. Det indikerar just nu snö varje dag i en vecka.. men vet inte mängder.I min del av skåne ska det tydligen snöa massor på torsdag, känns väldigt bra att vara hemma i osnöiga skaraborg
Blev inte klokare alls vet bara vart jag ska skicka in nu i alla fall men fortfarande inte riktigt vad :/Ring och fråga!
Min farfar hade på sin tid under ett tag en älg i stallet. Som de faktiskt lyckades spänna på en sulky och körde några varv inne på Åby.Pratade gamla minnen i telefonen med mina föräldrar och kom in på när jag och min gamla häst tävlade bruksridning och en åsna vann klassen. Och att åsnan hade med sig en get som sällskap i transporten. Åh, ljuva Norrland!![]()
På en av de större tävlingarna jag var på vann en ryttare en get/får (minns inte exakt). Problemet var att det var långt hemifrån och vi var där pga ett mästerskap så den där geten/fåret fick följa med i hästlastbilen och även besöka mästerskapet.Pratade gamla minnen i telefonen med mina föräldrar och kom in på när jag och min gamla häst tävlade bruksridning och en åsna vann klassen. Och att åsnan hade med sig en get som sällskap i transporten. Åh, ljuva Norrland!![]()
Vad coolt ändå. Jag hade ett vildsvin som bodde i stallet och umgicks med hästarna i hagen på dagarna.Min farfar hade på sin tid under ett tag en älg i stallet. Som de faktiskt lyckades spänna på en sulky och körde några varv inne på Åby.
Ni kan ha skiten där nere.Säsongens första snö. Plogbil har varit här.