Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söt!Fick sällskap av en liten fräck sak som satte sig och tvättade sig bredvid där jag satt.
Visa bifogad fil 181106
Rävs kusin från landet..Så söt!![]()
Haha! Ja, verkligen.Rävs kusin från landet..![]()
Vi verkar (peppar peppar) fått ordning på både kisserier och att hon kräks och får astmaattacker så inte ens astmamedicin räcker.Hur mår Sparky?
För en katt?!ManyPets verkar vara det bästa alternativet för försäkringen.... men ändå. Drygt 550:- per månad för En katt.Jag ska försöka ringa dem imorgon när jag slutar tidigt.
Jag betalar 170 för en huskatt 60 tkr i veterinärvårdManyPets verkar vara det bästa alternativet för försäkringen.... men ändå. Drygt 550:- per månad för En katt.Jag ska försöka ringa dem imorgon när jag slutar tidigt.
Det är helt galet! Samtidigt vågar man ju inte vara utan.För en katt?!
Herregud vad dyrt det är med försäkringar numera. Jag betalade inte ens det för min häst när jag hade honom tills för tre år sedan.
Det känns rätt rimligt, och jag har absolut ingenting emot att lägga till extra för tandvård etc. Den här kommer att täcka det dubbla i vetvård plus en del extra, men hälften av extrat känner jag är onödigt. Typ hjälp med annonsering ifall katten försvinner...??Jag betalar 170 för en huskatt 60 tkr i veterinärvård
Det verkar variera mycket beroende på ras osv. Jag har alla mina djur försäkrade i Agria. Dyrast är hunden och billigast är shettisen. Haflingern näst dyrast och katten näst billigast (ca 3000 kr/år för honom).För en katt?!
Herregud vad dyrt det är med försäkringar numera. Jag betalade inte ens det för min häst när jag hade honom tills för tre år sedan.
Förstår helt att du inte vågar vara utan, man vet ju aldrig när den behöver användas.Det är helt galet! Samtidigt vågar man ju inte vara utan.
Å andra sidan sa en bekant att hon hade fyra katter försäkrade hos ManyPets för mindre än så, men dels är de huskatter och jag frågade inte heller vilken plan hon hade. De har även mängdrabatt.
Tänk om jag hade försäkring för alla (!) djuren!Förstår helt att du inte vågar vara utan, man vet ju aldrig när den behöver användas.
Tur Räv är billig i drift.![]()
Valde Lassie just för att de ersätter forl upp till 60 tkr. Men gjorde en avvägning och kom fram till att för mig räcker 60 tkr i veterinärvård.Det känns rätt rimligt, och jag har absolut ingenting emot att lägga till extra för tandvård etc. Den här kommer att täcka det dubbla i vetvård plus en del extra, men hälften av extrat känner jag är onödigt. Typ hjälp med annonsering ifall katten försvinner...??
Undrar om det har att göra med att jag fyllde i att det var en raskatt och hur mycket han kostade.
Du ”måste” testa en gång.
Sorry att jag ger helgfeeling för tidigt.![]()