Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har tyvärr spruckit hela vägen ner.Om värken och inflammationen går bort kanske det räcker att slipa ner tanden lite istället för att dra?
Inte konstigt att du har haft så otroligt ont! Ut med skiten bara, det kommer att bli en sådan lättnad!Den har tyvärr spruckit hela vägen ner.
Och om din mobil/dator blir konfiskerad kommer polisen SÄKERT att tro på att det bara var leder du sökte på. Jo, aaaabsoluuuut...Sökte efter bilder för "human joints" alltså människors leder på någon bildsajt. Fick upp typ endast bilder på folk som rökte på.Inte riktigt vad jag tänker att vårt företag håller på med, att sälja hasch..
![]()
Jag fick avisering att min bok hade levererats idag. Med ett foto på den stora hundmatlådan från Zooplus...Mina akvarieväxter har blivit levererade till fel adress. Nu måste jag investigera med hjälp av det absolut Sämsta leveransfotot någonsin!
Jag går ju på ADHD-medicn och ibland slänger de in ett random drogtest bara för att man bör göra så. De tror inte direkt jag knarkar. Men en gång testade jag positivt på Fentanyl.Och om din mobil/dator blir konfiskerad kommer polisen SÄKERT att tro på att det bara var leder du sökte på. Jo, aaaabsoluuuut...![]()
Supertydlig bild på vilken dörr längsmed en gammal brittisk gata det här kan handla om...Jag fick avisering att min bok hade levererats idag. Med ett foto på den stora hundmatlådan från Zooplus...![]()
Men boken hade också kommit tack och lov!
Jag velar på om jag också ska köpa men jag kan inte bestämma mig! Kanske ikväll, eller imorgon…
I kväll såklart!Jag velar på om jag också ska köpa men jag kan inte bestämma mig! Kanske ikväll, eller imorgon…
Jag fick nyss något nostalgi-ryck och tänkte på när jag var tonåring och jag och kompisar gjorde såna med lövbiff och bea jämt. Fick något sug efter såna och googlade om det ens fanns kvar.Dag 7 med att jag äter vitlökskroketter.
Chansade och köpte de då de vanliga inte fanns och nu är jag beroende
Det + en sallad med bulgur, rödlök, gurka, tomat, juice av en citron och olivolja.
Riktigt gott!