Burrata-dip med rostade tomater? Caprese? Inlagd kronärtskocka? Oliver?Tänke köra lite olika smårätter till middag imorgon, men svårt att komma på enkla och goda sakerkommit fram till räkor, vitlöksbröd och lufttorkad skinka typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Burrata-dip med rostade tomater? Caprese? Inlagd kronärtskocka? Oliver?Tänke köra lite olika smårätter till middag imorgon, men svårt att komma på enkla och goda sakerkommit fram till räkor, vitlöksbröd och lufttorkad skinka typ.
Jag funderar på byta yrke inom samma bransch, men känns som alla önskar 10 års yrkeserfarenhet av liknande tjänster.Gjort en jobbansökan inom en helt annan bransch än den jag arbetar i idag. Jag har utbildningen som krävs men noll erfarenhet så jag tror att chanserna är rätt små att jag ens blir kallad till intervju. Tyvärr är arbetsmarknaden cementerad på det sättet, att få sitt första jobb som äldre inom en helt annan bransch känns ganska hopplöst, har nu sökt jobb i tre år i den nya branschen, även vikariat. Men har hittills inte fått en intervju ens, men bara att söka vidare och inte ge upp. Kanske finns det någon som vill ge en chans därute.
PRECIS en sån har jag haft.Bakar bröd
Visa bifogad fil 181176
Den är underbar! Och väldigt orangePRECIS en sån har jag haft.
Slet ut den. Stor sorg när den skrotades.
Virknål.Funderar på om jag har något som jag skulle använda till att peta in och föra och klia under gipset med. Men nej ska ska inte göra det men kan inte riktgt släppa tanken på vad jag skulle kunna använda
Föreslår också en virknål eller liknande. Går bra med en linjal också. Vad som helst som är långt och smalt men inte för vasst egentligen, det är helt okej att klia sig under gipset!Funderar på om jag har något som jag skulle använda till att peta in och föra och klia under gipset med. Men nej ska ska inte göra det men kan inte riktgt släppa tanken på vad jag skulle kunna använda
Flugsmälleskaft om det är den där böjda metallen, strumpsticka. linjal om utrymme finnsFunderar på om jag har något som jag skulle använda till att peta in och föra och klia under gipset med. Men nej ska ska inte göra det men kan inte riktgt släppa tanken på vad jag skulle kunna använda
Här finns en Electrolux nutidens ankarsrum... den har börjat stanna. Sambon sa att det finns billigare varianter. Jo men då kostar det över 10.000 för att skaffa de sakerna jag använder. Assistent, passerade, kvarn och pastamaskin.Den är underbar! Och väldigt orange![]()
Sticka?Virknål är för kort. Linjal ska jag leta upp.
Tack för tipsen