Lillasyster i familjen kommer utan tvekan bli den som ger mig mest gråa hår
De värsta treårsutbrotten börjar ge sig, hon fyller ju fyra om typ två månader... Men viljan - den är av stål! Idag har barnen och jag varit på shoppingrunda och nästan allt har varit stora saker att gräla om i lilla Es ögon. Och även när vi inte grälat så går hon mest och muttrar för sig själv "jag gör som jag VILL... mamma bestämmer inte över mig. Det är min kropp!"
Det där med stopp min kropp är ju absolut fantastiskt att hon snappat upp så bra, synd bara att hon översätter den till att hon får göra vad hon vill med sin kropp som typ bitas och knuffas
Däremellan är hon go som guld, är numera torr dygnet runt utan större bekymmer och så himla rolig och påhittig, sjunger, dansar och showar. Men humöret...
Det där med stopp min kropp är ju absolut fantastiskt att hon snappat upp så bra, synd bara att hon översätter den till att hon får göra vad hon vill med sin kropp som typ bitas och knuffas
Däremellan är hon go som guld, är numera torr dygnet runt utan större bekymmer och så himla rolig och påhittig, sjunger, dansar och showar. Men humöret...