Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig missnöjd, körde ett Charity run idag. Ett av våra kriminella mc gäng dök upp och körde. Tycker inte om det, förstår att visa av dem gillar att köra, men lämna era västar hemma vid dessa tillfällen!
/B
Vissa borde göra det vid ett Charity run, HA har inget med Charity att göra!Man lämnar aldrig sin väst hemma.
Känner mig missnöjd, körde ett Charity run idag. Ett av våra kriminella mc gäng dök upp och körde. Tycker inte om det, förstår att visa av dem gillar att köra, men lämna era västar hemma vid dessa tillfällen!
/B
Även dom har barn,mammor,morföräldrar mm dom är människor dom med,trots väst.Vissa borde göra det vid ett Charity run, HA har inget med Charity att göra!
Må så vara, men dom står för något i samhället som jag inte står för. Står du för det?Även dom har barn,mammor,morföräldrar mm dom är människor dom med,trots väst.
Så är det här också. Varmvattnet får man betala separat för.Egen faktura för varmt vatten??!! Var bor du??
Alltså jag blir orolig på riktigt för dig! Jag vet att du är segare än knäck men man ska inte gå 6km med lunginflammation!Gått med hunden 6km,trodde jag skulle dö vid ca 4km,men hasade mig hemåt i sakta mak.
Nu mat av något slag.
+1Alltså jag blir orolig på riktigt för dig! Jag vet att du är segare än knäck men man ska inte gå 6km med lunginflammation!
Var rädd om dig![]()
Jag är som alla häst o hundmänniskor ,så lätt knäcks man inte och idag är jag faktisk hyfsat frisk (om jag får säga det själv)Alltså jag blir orolig på riktigt för dig! Jag vet att du är segare än knäck men man ska inte gå 6km med lunginflammation!
Var rädd om dig![]()
Nej+1
@dobbis har du acetylsystein hemma? Det är kanonbra slemlösande.