Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde klippa gräs,men det var ju inte så länge sen jag gjorde det tycker jag ,:turd:väder,mycket bättre när det brände bort.

Haft en sån där jobbig dag när jag sprungit och kissat stup i kvarten :meh: Man kan ju hoppas det visar sig på vågen också :cautious:
Men snart dags att åka hem från jobbet. Lär lägga ut lite kläder på tradera, hade lite otur när jag tänkte i söndags när jag betalade räkningarna och betalade in mer än planerat på kreditkortet. Bra att få bort mer av skulden på det men nu kommer jag ha för lite att röra mig med den här månaden, under 1000 kr :banghead: Så för att inte behöva utnyttja kreditkortet igen så lär jag få in pengar på annat sätt :meh:

Varit hos min läkare idag, som tyckte jag verkade så harmonisk. Ja, faktiskt så sa hen att hen har varit min läkare i 4 år nu och aldrig sett mig se så här harmonisk ut, det ni :D
Har jag bra pokerface eller är det nya hårfärgen som ger mig en annan sorts utstrålningsenergi :laugh:

Ska ta en kopp te nu och fortsätta vara harmonisk :D

Har rensat ett nytt vinyltryck, satt in mat i ugnen, det ska bli hasselbackspotatis och kycklingfilé :) Sen har jag tagit lite kort på spishanddukar och ska redigera dom nu å sen ut med dom i butiken. Kollar ikapp hoppningen från EM också, även om jag vet vem som vann :)

Trött och vill helst hem men A leker med grannbarnet ute i mormors trädgård så de får nog hållas en stund till. Hoppas att vädret ger sig också, har ingen lust att få migrän :crazy:

Vilken tid det tar att lägga in nya produkter när det finns matchande andra produkter jag behöver uppdatera i samband med detta.. Men, 5/7 spishanddukar upplagda nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 57 58 59
Svar
1 174
· Visningar
40 651
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 006
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 182
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 516