Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag far huvudvark av den nya medicinen ... den jag maste ta for RA(kanske man inte skulle dunka huvudet i vaggen da?
) Nu far snart komisen komma med en ny lada treo.
![]()
Klarar din mage salicylsyra? Jag strängt tillsagd av min magläkare att de enda receptfria värktabletterna jag får ta är de med paracetamol.
Idag var jag där igen och jag ringde verkstadschefen och de hade lediga tider att fixa min lastbil och han sa att killen jag frågade efter namnet på skulle göra det. Han blev väldigt glad att se mig och frågade hur det var, jag frågade lite om semestern var.För att göra en lång historia kort.
Jag har varit på en verkstad i jobbet ett antal gånger och stött på samma kille vid flertal tillfällen, jag och den här killen har haft en trevlig pratstund medan han fixar lastbilen och jag är med och kollar.
Det var en gång när jag kom så fick jag kommentaren "va roligt att se dig igen".
Något/några år yngre än mig, men jag hade inget namn på honom.
Så idag när jag var på det verkstaden frågade jag lite diskret verkstadschefen varför inte verkstadskillarna var med på hemsidan, var bara kontorsfolk. Sett på andra verkstads-sidor att de haft bilder på de som jobbar i verkstaden. Han blev direkt lite misstänksam och när jag förklarade vem det var jag tänkte på så fick jag och namn varpå han säger "hade du tänkt fria?".
Mina kinder hettade upp rätt rejält och sa väl nått svepande skäl att det är trevligt att ha ett namn på personen.
Ska dit snart igen, får se vad som händer då.jag vet knappt själv
![]()
En treo da och da funkar bra (och hjalper mot huvudvark viket inget annat gor lika bra), men EGENTLIGEN ska jag inte heller ta treo.![]()
Det är mycket man inte borde pga magen... dricka vin tex![]()
![]()
Well yes... Den nya medicinen ar egentligen en "chemotherapy" for l leukemia sa jag kan inte dricka sa mycket vin som jag vill
... But this too shall pass!
Har 2 timmar i veckanHar haft besök av min BS. Hen var är i 45 minuter...![]()
Fan ser att jag tänkt att jag skrivit men helt sonika missat, skulle såklart stå att jag frågade hur semestern varit.Idag var jag där igen och jag ringde verkstadschefen och de hade lediga tider att fixa min lastbil och han sa att killen jag frågade efter namnet på skulle göra det. Han blev väldigt glad att se mig och frågade hur det var, jag frågade lite om semestern var.
Sen var det mest allmänt prat, skoj och skratt. Han tyckte det var kul att jag kom och skojjade när jag skulle åka att det var svårt att ha roligt om man inte var där på verkstaden.
Undra när jag får åka dit igen, blir väl när det är dags att lägga på vinterdäcken.![]()
Bättre du sparkar den o klarar dig utan.Har 2 timmar i veckan
Men det blir det aldrig...
Ja. Funderar på det.Bättre du sparkar den o klarar dig utan.