Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag knaprar novalucol och orostat rostbröd. Det hoppas jag med. MÅSTE verkligen sova inatt.

Jag drack en cider till maten i torsdags (precis samma sort som igår) utan att få halsbränna.

I samspråk med min käre far så anade vi ett samband: kräftor äter vi mer bart än andra skaldjur. Blir kanske för 'tungt' för magen?

Ingen aning faktiskt, skaldjur är väl det enda min krångelmage inte skriker över :)

På väg hem. Nu kommer dilemmat. Jag vill ha pommes men även en pizza med Bea. Så pizza, kebabtallrik eller kebabpizza med pommes :cautious:

Jahapp, då hann jag plocka fram panelvirke innan det började regna. :cool:
Få se om det blir uppspikat idag om regnet slutar eller om jag ska dra el resten av dan på nya släpkärran som får helt ny belysning och ny el för det gamla skräpet var inget att hänga i granen och elen hamnar inte på "the hall of fame" utan på "the wall of shame". :turd: Hur det gick igenom besiktningen är en total gåta, antingen genom mutor eller också var besiktningsmannen full och halvblind. :meh:

Mina fordon kan se slitna ut men tekniskt sett håller dom en väldigt hög klass, man är ju inte precis ensam på vägarna.

Hehe, det var tydligen där särbon var med jobbet förra hösten :D Han tyckte det var jättebra :up:

Och ja, han har uppstått från de döda och hans PA (jag) har hjälpt honom kolla tilldelningen på älg. Det är förmodligen bra om han har koll på det imorgon, han är jaktledare :D Den som designat den sidan är totalt dum i huvudet, tilldelningen var extremt väl gömd :meh:

Så där ja, spöregn så, jaja, ägnar mig väl åt släpkärran istället då och pimplar kaffe istället för att spika panel. Här finns hur mycket som helst att ta tag i så regnet gör mig inte arbetslös.

Bokade precis en behandling hos frisör som antagligen kommer landa på ca 2000:- :o Har inte klippt mig på salong på säkert fyra år, säkert inte färgat på salong på åtta så jag tänkte att det kanske är dags! Och med tanke på mitt schema framöver så är jag fasiken värd att bli bortskämd i två timmar :D
När jag ändå är på spenderarhumör så sitter jag och kollar lite efter nya kläder (äntligen börjar höstkollektionerna ut!) samt letar efter en ny vattenkokare och kaffekokare. Frågan är dock om jag ska börja köra presskaffe istället, eller kanske en perkulator.. Beslut beslut :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
30 879
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 986
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 177
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 501