I sådana lägen borde man ha en sugardaddy, mao blir det aldrig av.@athena_arabians ://www.tanumstrand.se/paket/skaldjursweekend jag tänkte på dig med en gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I sådana lägen borde man ha en sugardaddy, mao blir det aldrig av.@athena_arabians ://www.tanumstrand.se/paket/skaldjursweekend jag tänkte på dig med en gång.
Du ska ha en kaffemaskin som både mal bönorna och går att göra lite allt möjligt i, lyssna nu på mig, allt annat är så 1970-tal.Frågan är dock om jag ska börja köra presskaffe istället, eller kanske en perkulator.. Beslut beslut![]()
Usch! Insåg just att jag har en bit oklippt fortfarande och ont om bensin i både klippare o dunk.Fick tummen loss och flyttade hästarna till gräshage. När jag ändå var ute passade jag på att klippa gräsmattan![]()
Du glömde leran, det är ju den årstiden också så man slirar runt i den också och försöker undvika den till en början,,,,,,,,går ju sådär tills man är lika lerig som en nyrullad häst.Kallt idag och höstigt. Usch!
På med dunjacka och vinterkängor!
Plockade några plommon o städade under äppelträdet och där tog orken slut,låter som ett trasigt tåg i andningen nu![]()
Mer måtta än så kan det ju inte bli,var inte ens av tomten.Frisk luft med måtta var det!
Bokade precis en behandling hos frisör som antagligen kommer landa på ca 2000:-Har inte klippt mig på salong på säkert fyra år, säkert inte färgat på salong på åtta så jag tänkte att det kanske är dags! Och med tanke på mitt schema framöver så är jag fasiken värd att bli bortskämd i två timmar
När jag ändå är på spenderarhumör så sitter jag och kollar lite efter nya kläder (äntligen börjar höstkollektionerna ut!) samt letar efter en ny vattenkokare och kaffekokare. Frågan är dock om jag ska börja köra presskaffe istället, eller kanske en perkulator.. Beslut beslut![]()