Vad heter det?

Jag ber om ursäkt om någon har uppfattat mig som mästrande. Det har verkligen inte varit meningen. Har det ändå hänt, så förlåt!

@kryddelydd @Plantan
Men hallå, inte ett dugg mästrande! Du har väl bara skrivit sakliga saker?! Inte för att jag begrep hälften, O_o men det är ju en helt annan sak! ;) och appselut (som Madicken sa, som Astrid Lindgren skrev och därmed borde vara helt korrekt svenska, eller hur?!) inte ditt fel! Så det så, pilutta allahopa!
 
Senast ändrad:
Trodde länge att Brända Tomten i Gamla stan, Stockholm, var en plats där en stackars tomte fattat eld och typ bränt upp skägg och luva. Nu var det ju en mycket mindre spännande historia om att huset som låg på den tomten, markplätten, brann ner till grunden och att det därefter inte byggdes upp nåt nytt. På Tomten. Där är nu en lummig liten plats med parkbänkar som inte alls luktar bränd Tomte...
 
Detta kommer jag att rapportera. Var så vänlig och kliv tre steg ifrån chokladasken. Fyra, det ser ut som om du är väldigt vig och har långa armar.
Mina armar är väldigt långa.
Jag har mätt (tro det eller inte) och har ovanligt långa underarmar. Skälet till att man mätte var att jag var frisk försöksperson i något slags studie med bentäthetsmätning.

För att inte tala om att alla klädtillverkare syr på för korta ärmar på tröjorna.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 369
Senast: Milosari
·
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 998
Senast: Rosett
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 103
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 972
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp