Vad i hela friden gör vi del XXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Asko
Äh, han är ju en ädel riddare - man måste ju vara lite ödmjuk då :angel:;)

Äh, Daryun är den svarta starke riddaren så det så! :mad::D Daryun och Narsus är :love: Jag bara älskar att andra kan fråga sig varför Narsus är lojal till Arslan - pengar? ära? makt? :confused: Nej då, måleri :angel::rofl::D

Tror jag också men jag är också säker på att det kommer bita honom i baken. Han skickar ju ut Arslan på att träffa ännu mera folk som kan bli lojala till honom. Objektivt sett så hade det bästa sättet varit att låsa in honom i ett torn där ingen kan nå honom :cautious:

:eek: Kanske jag missade den eller så slutade klippet innan eftertexten eller så minns jag bara inte :cautious: får ta en titt!

Åh så du har läst det! :up: Var osäker. Nu när du visar den där bilden så förnimmer jag mig också det! Det brukar vara mangan som är före animen så det här förvirrar mig totalt :crazy: men jag hoppas att de kommer likna varandra så mycket som möjligt. Fast då måste författaren samarbeta med anime företaget mycket :cautious:

Skuggorna är verkligen ett mysterium men magiska så jag räknar med inget logiskt anseende dem :cautious:
Det undrar jag förstås, jag har kollat om de där scenerna ett x antal gånger för att se varenda liten detalj. :angel: Men som sagt vore bättre om de joinar sida och samarbetar istället för att försöka ha död på varandra.

:rofl::rofl: Narsus :rofl::rofl: Jag dör lite av skratt varje gång han säger att han ska vara Court Painter under näste kung.

Jag vet jag läste någonstans någon som hade kommentarat något i stil med "hur att bli av med ditt land för en andra gång" att skicka någon i exil och komma tillbaka med en armé. Skulle jag vara Arslan skulle jag inte vilja va min asshole farsa till lags längre efter allt det där, han visar noll tacksamhet för det Arslan gjort medan han varit borta och instället gnäller. Pffft typiskt uppsittarfasoner. :mad:

Det är EFTER eftertexten, så stägde du av OVA innan eftertexten så missade du det. :p Du får gärna säga hur du reagerade. :rofl:

Japp, läser lite sporadiskt, försöker läsa allt, visa delar är lite tråkiga så då ha ja inte läst. Å sen då ja fick reda på att mangan inte kommit längre än till typ när Narsus möter Alfreed och animen är lika lång som de gamla OVA serien och snart längre. Nästan så jag funderar på om inte det är nån gammal novell från början, som blivit populär likt Durarara och blir både anime och manga.

Jag undrar vad skuggorna har för krafter vad de kan göra och jag vet i ett spel som baseras på Arslan, kan Hirmes använda sig av skuggorna också, vilket vi inte sett i animen eller mangan så jag funderar på om han kommer göra det eller inte, på ett sätt hoppas jag inte, för jag tycker han är mer badass utan hjälp så att säga. :p
Men ja, vi får väl se, det jag hoppas på nu är att Hirmes ska ta död på Bodin, för jag ogillar honom skarpt. :rage:
 
Jag vet inte var min kollega är och utan honom kommer jag inte in i systemet eftersom min inloggning inte funkar... Känns som att jag kan få mycket gjort idag. Eller inte. :banghead:
 
Hittade en bild på SvD. Inte kontigt att jag har ont om vatten
17f7e04eb1aa39d92db6cea1518f65f2.jpg
 
Äter en stadig frukost så jag kan ut och jaga pokemons sen. Samt utföra veckans mätning av hur långt jag kan gå innan foten tappas ner första gången. Något säger mig att det kommer krävas en rätt lång bit innan det händer idag (förra veckan var det 260 meter, vilket var mer än tre gånger så mycket som veckan innan dess)
 
Äter en stadig frukost så jag kan ut och jaga pokemons sen. Samt utföra veckans mätning av hur långt jag kan gå innan foten tappas ner första gången. Något säger mig att det kommer krävas en rätt lång bit innan det händer idag (förra veckan var det 260 meter, vilket var mer än tre gånger så mycket som veckan innan dess)
Det finns tre stops i Höganäsparken och när jag åkte hem igår såg jag att det låg lures på alla tre :D Gissa om jag var snabb att hitta en parkering och gå dit! :)
 
Förövrigt så har min kollega inte dykt upp än, och svarar inte på mail. Gissar att han är sjuk... Får väl fördriva tiden ett tag tills jag ska till bm kl 13.
 
Det finns tre stops i Höganäsparken och när jag åkte hem igår såg jag att det låg lures på alla tre :D Gissa om jag var snabb att hitta en parkering och gå dit! :)
Jag skyndade ut när det låg en lure på min närmsta, men den tog slut typ samtidigt som jag kom dit så jag fick bara en kass zubat :(
Idag tänkte jag dock sugen på att försöka ta över minst ett gym. Närmsta ligger ca 1 km bort, det blir nog en lagom sväng :)
 
Min vänstra fot sover, jag börjar bli hungrig och har redan tröttnat på dagens jobb... Yaaayy, bara 11.5h kvar tills jag slutar!
 
Varit och hjälpt svägerskan diska upp efter att dom sålt mat till kl 3 inatt och ska börja sälja kl 12 idag igen .När deras son tagit massvis med piller nu på morgonen Får säga som törnis Kaozzz!
 
Varit och hjälpt svägerskan diska upp efter att dom sålt mat till kl 3 inatt och ska börja sälja kl 12 idag igen .När deras son tagit massvis med piller nu på morgonen Får säga som törnis Kaozzz!

Det låter som en jobbig kombo. Uscha! Hoppas allt går bra ändå!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 923
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: Liten
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 586
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp