Bukefalos 28 år!

Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Jag förstod! Tror jag... :p

Tror det vore lite väl taskigt mot ulvarna om alla goda hade någon form av specialroll dessutom. :D

LindgrenV, jag älskar din avatar, får mig att fundera på att byta till min egen mad hatter, bara för att förvirras. ;) (tänker inte vara så dryg i verkligheten, men det var en rolig tanke)
 
Sv: Varulvslek

Om du gjorde det så skulle det låta ulvigt :eek:

Förresten LindgrenV, ett harry potter fan? :D Men jag förstod exemplet!

Dessutom när det finns två ättlingar så verkar ju det osannolikare att det skulle finnas fler av samma roll..
 
Senast ändrad:
Sv: Varulvslek

Nu har jag också hittat hit och fått min roll!

Det ska bli roligt igen, det var väl åtminstone ett halvår sen sist!
 
Sv: Varulvslek

Kan passa på att förvarna om att jag nog inte kan vara så aktiv som vanligt eftersom jag pluggar.

Började inte skolan typ idag (eller igår om man ska vara petnoga) för dig? Hur mycket har ni hunnit starta än egentligen? Jag började ju förra veckan och det har inte hänt så mycket mer än att skolan börjat typ :p

Jag förvarnar också om låg aktivitet i alla fall, vet inte hur jag ska ha tid till den här leken, de senaste dagarna har bara varit plugg och jobb, äta och sova typ. Ingen fritid där inte ;)
 
Sv: Varulvslek

Och nu har även jag hittat tråden! Mer än så hinner jag inte skriva nu, jobbet väntar.
 
Sv: Varulvslek

Nja, men med 30 min rast x2 + 60 min lunch varje dag och när man slutar senast 15:30 tror jag att jag hinner med ganska bra ändå! :D ;)

/Caisa, från skolans dator. :p
 
Sv: Varulvslek

Låter lyxigt! :)

KL

Okej, ska jag försöka sparka lite liv i tråden då?

Alla har hittat hit! Imponerande, tror inte det hänt under någon av mina tidigare lekar. :)

Själv sitter jag på en gnagande lust att lägga min första röst på LL för att hämnas förra leken, men jag inser ju också att det är A) emot reglerna och B) extremt kontraproduktivt :D
 
Sv: Varulvslek

Skulle aldrig LL kunna fula sig och ta på sig någon ond specialroll som inte har kontakt med ulvarna någon gång? ^^ hemskt fuskigt dock... :p

Funderade också på en sak... Ni som varit LL, hur väljs respektive roll till respektive spelare? Lottning? Eller sitter LL och handplockar spelare till de olika rollerna för att få någon slags jämn fördelning så att inte t.ex ett gäng förstaspelare hamnar i lyan själva? Fast det kanske hade blivit en sjukt intressant lek iofs... :p
 
Sv: Varulvslek

*onödig info från LL*

Jag tittade på bilder på alla deltagare och bestämde roller utifrån vad de såg ut som mest. :)

Nä, jag lottade faktiskt. På gammalt hederligt vis med papperslappar! Tror lottning är det vanligaste?
 
Sv: Varulvslek

Hm, baserat på tidigare lekar som jag läst så kan man i den här leken iallafall utesluta att hedinn(:cautious:), myrten och mammas är ulvar :p borde ju bli lättare då men det känns bara svårare...
 
Sv: Varulvslek

Framförallt kan du ju utesluta det eftersom ingen av dem är med i leken... ;)

(eller det kanske var det du menade? I så fall: Facepalm på mig själv)
 
Sv: Varulvslek

Haha, det där fattade ju till och med jag att hon menade. Illa:p;)

Knapp

För övrigt känns det väldigt mycket OT nu, men klart kanske bättre det än inget alls :)
 
Sv: Varulvslek

Jag säger som Lården, jag har nog inte heller varit med och lekt och alla har tittat in i leken finnan första DL, hoppas att det betyder att alla är aktiva också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 734
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 393
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 508
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 204
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp