Bukefalos 28 år!

Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Blir väl lätt lite OT när leken inte riktigt kommit igång än, finns liksom inget att teoria runt än. :D

Om vi inte ska köra på att Hedinn faktiskt delade ut roller enligt bilder på oss trots allt... då tror jag du är ulv, din tiger ser elak ut. ;) :D
 
Sv: Varulvslek

ptja, vi FÅR ju bop:a första DL, men ska jag göra det ska jag nog göra det på rätt sätt. Faktiskt blunda och peka. :D (Vilket ju ioförsig inte skiljer sig så mycket från att välja någon med en ulvig avatar... )
 
Sv: Varulvslek

*onödigt förtydligande från LL*

Nu tänkte ju jag bilder på själva personerna som deltar, inte avatarerna. ;)
 
Sv: Varulvslek

Då hoppas jag alla är goda, rent ut sagt elakt att säga "Du ser ut som en varulv. Så... du får vara en varulv." ;)
 
Sv: Varulvslek

Det är ju en kissekatt bara:eek: Långt ifrån en ulv, men det är klart att din fölis ser allt lite mordisk ut den också så då måste du också vara ulv?:D Fast ni är ju två på din bild, betyder det att det döljer sig två ulvar bakom ditt nick då?:nailbiting:
 
Sv: Varulvslek

Jag funderade tidigare på om jag skulle nämna att den som antyder att mitt söta, snälla, änglalika föl skulle se ulvig ut skulle definitivt röstas på varje DL fram tills dess att den lynchats, för någon som tycker Iska ser mordisk ut måste ju givetvis vara en ulv. :D

Med samma teori varje gång också. "Tyckte mitt förstfödda föl såg ulvigt ut." :D
 
Sv: Varulvslek

Ja, det måste ju vara så! :eek:

Då måste min lilla kissekatt på avataren vara Gud :eek: (jag tvivlar dock inte på att hon tänker på sig själv som det :D)

CaisaLundblad: Vilken tur att jag inte nämnde förut att jag tänkte att fölisen såg lite ulvig ut :devil::angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 686
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 392
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 500
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 175
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Klädsel vid bröllopskörning
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp