Bukefalos 28 år!

Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dag 1
BSF (spionlärling) lynchas

Natt 1
Ängeln skyddar Klara
Ulvarna försöker käka Klara
Onda fen skyddar sig från en attack

Dag 2
LenaH (ulv) lynchas
Spökväckaren väcker BSF

Natt 2
Ängeln skyddar Klara
Onda fen kikar på spioninfon
Ulvarna käkar CB (bybo)

Dag 3
Spöket röstar på heartstring
Brevbäraren ger en sia till q4
Heartstring (bybo) lynchas

Natt 3
Ängeln skyddar Klara
Onda fen siar Lobelia (ulv)
Ulvarna käkar q4 (byfåne)

Dag 4
Spöket röstar på Snurrfian
Klara (ängel) lynchas

Natt 4
Ulvarna käkar Em (spökväckare)

1. Paddington - bybo
2. Blacksmithfarm - spionlärling
3. _CorpseBride_ - bybo
4. quarter4ever - byfåne
5. zassoo - brevbärare
6. circus - ulv
7. Klara – ängel
8. heartstring - bybo
9. Snurrfian – ond fe
10. Lobelia - ulv
11. Emtherlia - spökväckare
12. LenaH - ulv

Vi trodde att brevis nog redan andra natten delat ut paket till Q, sia antagligen och då trodde vi att ängeln skulle skydda henne den natten. Nästa natt så tänkte vi att det var fritt fram
 
Det var när teorierna blev så strukturerade så gissade vi oss till att hon nog hade lite hjälp. Från ren panik till ... lite mer resonerande
Asch då, jag var lite rädd för det...

@Niyama Jag gissade det iom att det tog tid innan jag blev väckt (men det visste ju bara jag). "Normalt" väcks väl den först döda goda. Nu fick jag ju bli spöke ändå :D
 
Vi trodde att brevis nog redan andra natten delat ut paket till Q, sia antagligen och då trodde vi att ängeln skulle skydda henne den natten. Nästa natt så tänkte vi att det var fritt fram
Fast i så fall hade väl beskyddet delats ut till Q den natten ni käkade henne? Alltså om sian hade delats ut natten innan.
 
Det är rätt intressant att veta hur man själv skulle gjort i en viss roll ;)

men otippat att Snurris var vår vän - samtidigt så inledde hon ju dagen så följsamt att rösta på Klara - vi hoppades ju på att hitta den som tidigt teoriat om Klara för det måste ju synts första natten vem vi försökte käka - nu såg ju Snurris inte det men hon såg att ängeln skyddat Klara andra natten så då borde hon ju fattat
 
Jag bjuder på den. :D Det är du värd efter de senaste lekarna. ;)

Jag misstänkte faktiskt Att Lobelia var ond redan efter första natten när ni missade käket. Hon brukar ju gilla att käka mig. ;) Fast jag kunde ju inte gärna bygga en teori på det. :rofl:

Vi hade faktiskt dig som ond fe riktigt länge!
Ända till dagens inlägg när du outade din roll
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 640
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 228
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 567
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 086
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rumsren - hur gör ni på natten?
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp