Bukefalos 28 år!

Vilken karraktär?

Sv: Vilken karraktär?

"knapplån"

Hej vilken karaktär tror ni min har?
31183712.jpg

31183733.jpg

31183731.jpg
 
Sv: Vilken karraktär?

ÅHHH:love: Vad intressant! Måste genast köpa boken:idea:

Ska försöka ta kort på min imorgon, om någon är intresserad av att "bedömma" honom??? ;)
 
Sv: Vilken karraktär?

För att se på de svårare hästarna behöver man en helfigurbild också. Han ser väldigt snäll ut i alla fall;-)
 
Sv: Vilken karraktär?

Tack! Ja snäll är bara förnamnet!! Här kommer helbild..
31193897.jpg
 
Sv: Vilken karraktär?

En Vän tycker jag det ser ut som. Når inga höjder i skolning och mår inte bra av att pressas över sin gräns men en långlivad MYCKET trofast god vän. Ibland lite envis.
 
Sv: Vilken karraktär?

Har inte alls hört talas om det här tidigare, men lät ju verkligen intressant! :) Boken måste helt enkelt införskaffas, men tills dess, vad tror ni om hon här? Om jag förstår det rätt bara bilder, eller? :D

14-mars-130_92287561.jpg

maj-474_90734483.jpg

maj-088_90733102.jpg


Hittar inga som är helt från sidan. Ni får ursäkta den "lilla" magen, vi jobbar på den ;)
 
Sv: Vilken karraktär?

Har inte varit aktiv här på ett tag, tappade stinget lite :p Men klickade in på dina bilder och det första som slog mig var att din häst var välldigt lik pegasus! :idea:

Enhörningen är en väldigt känslig häst, som inte låter något passera obemärkt. Är både närvarande och långt borta. Ska inte kombineras med folk med humörsvängningar, minsta lilla kan förstöra mycket.

hehe detta kanske blev lite lulligt, är trött ;)
 
Sv: Vilken karraktär?

Har inte varit aktiv här på ett tag, tappade stinget lite :p Men klickade in på dina bilder och det första som slog mig var att din häst var välldigt lik pegasus! :idea:

Enhörningen är en väldigt känslig häst, som inte låter något passera obemärkt. Är både närvarande och långt borta. Ska inte kombineras med folk med humörsvängningar, minsta lilla kan förstöra mycket.

hehe detta kanske blev lite lulligt, är trött ;)

TACK SÅ MYCKET FÖR DITT SVAR:laugh:

Han är helt underbar min älskling:love:
Han är känslig ja, stort förtroende för sin ägare/ryttare, otroligt samarbetsvillig nästan lite överambitiös. Han gör allt, vad man än ber honom om. Han är väldigt speciell:love::bow::bump:
 
Sv: Vilken karraktär?

oho :) det var faktiskt urhäst jag tänkte när jag bara läste om personligheterna, hittade inte om själva utseendet eller va´d man ska säga :) Fast det stämmer inte riktigt, men är väldigt nära :)

Tack! :D
 
Sv: Vilken karraktär?

Jag hänger inte med alls hur man bedömmer vilken häst som har vilken karaktär, men jag hoppas att det finns någon vänlig skäl som vill döma min :D

188.jpg


793.jpg
 

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: Smoothi
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 569
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 945
Senast: Solstig
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 460
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp