Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag behöver lite hjälp, vet ni en sida där man kan ladda ner engelska undertexter ? Tacksam för svar
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Rednex
·
S
IT & mobiler Kan man göra dt? Hur då? Läste om nåt program som man kunde göra dt med men kommer inte ihåg vikket..
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: PrittePuff
·
IT & mobiler Vet inte ens om jag stavade det rätt haha så hemma på datorer är jag :D Men nu till min fråga! Jag lånade ut min dator för ett tag sen...
Svar
5
· Visningar
20 389
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler Funderar lite hypotetiskt, och hittar ingen tråd i ämnet (hänvisa gärna om det finns och jag har missat det).. Vad tycker du är en...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Modett
·
IT & mobiler vad är det förprogram man ska ha för att kunna spara klippta låtar som MP3-filer?? library-nånting heter det väl?? :bump:
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Nominous
·
A
IT & mobiler Damn. Jag har förstört mitt tangentbord på min bärbara dator. Har pillat loss några knappar (som jag dessutom lyckats slänga bort:o)...
Svar
3
· Visningar
1 824
Senast: Xzite
·
A
IT & mobiler Är det bara för mig det inte funkar? Jag håller på att bryta ihop... Om det är någon det fungerar för så är en inklistring...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: tenesie
·
P
IT & mobiler Min lillbrorsa har spelat det spelet hela hösten, men i förra veckan så försvann alla servrar, och vi kan inte söka nya. Den säger bara...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Lägger en tråd åt en annan bukebrukare. Hon får ett felmeddelande på datorn nu i kväll när hon startar den. Det lyder. non -system...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Trygg
·
IT & mobiler Jag börjar tröttna på alla apparater som ska vara vid tv:n, digitalbox, dvd-spelare mm. Och så vill jag gärna kunna visa lite bilder...
2
Svar
22
· Visningar
2 293
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Jag sitter och för statistik över barnomsorg. Jag har siffror i celler i rader: jan feb mars.. osv, när jag ska lägga ihop alla...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler -Virusprogramet stänger av sig titt som tätt, har McAffe och det håller sig tills 3 dagar senare då datorn inte hittar programet...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Jag saknar Office-paketet och skulle vilja ha det i orginal på min dator. Men det kostar ju. Multum för mig. Det finns på Blocket för...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: MissFideli
·
K
IT & mobiler Har gjort en film i wmm, och vill lägga ut den på youtube, men det funkar inte, det står att det är fel filformat...? :crazy: Provade...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: kladdkakor
·
M
IT & mobiler Jag planerar att köpa en dator nån gång efter jul, men kan inte bestämma mig för om jag ska välja XP eller Vista. Har hört att Vista har...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 829
Senast: Pellur
·
IT & mobiler Det står precis still i hjärnkontoret idag. Om jag har en kolumn A som ser ut ungefär så här: 10 10,5 10,5 11 Så vill jag att...
2
Svar
20
· Visningar
1 560
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler En liten fråga. Har fått en videokamera(filmkamera eller vad ni nu vill kalla det för) hur får man in filmerna på datorn? Går det att...
Svar
15
· Visningar
2 656
Senast: bollen__
·
N
IT & mobiler Hejsan, tänkte bara varna alla bukare att msn virus är i farten igen. går till så att det kommer ett meddelande där det står "Happy New...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Royal_724
·
Fritid Nån som vet vad det här spelet heter? Är en hamster, eller råtta kanske, någon typ av gnagare som springer runt och skjuter på stora...
Svar
1
· Visningar
1 375
Senast: fluffig
·
Svar
3
· Visningar
822
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp