Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Jag har en hp R717 digitalkamera, 6.2pixlar och jag älskar kameran men nu när jag ska ta kort så hittar kameran inte blixten och tar...
Svar
5
· Visningar
1 306
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler Har Telia bredbandsanslutning, till det fick jag ett modem Zyxel som funkar vid anslutning, jag fick också med en trådlös router av...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: Boj
·
T
IT & mobiler Vet inte om denna tråd hamna rätt men men..... Min sambos xbox 360 hänger sig rätt ofta när man spelar på live. Någon annan som har...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Tarzzan
·
P
IT & mobiler Helt seriöst. Jag är säker på att någon har buggat min dator. Snacka om paranoid :D Men är det tekniskt möjligt för någon annan...
Svar
16
· Visningar
1 629
Senast: Mariaauto
·
IT & mobiler Någon mer som har ett sådant och liksom jag har problem med det just nu, dvs. det vägrar ansluta? Står inget i driftinformationen på...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Riley
·
IT & mobiler Dumma frågor måste också få svar... :D Mitt ex har tydligen lagt till mig som vän i Facebook och jag vet ju inte vad det är :o Så vad...
2
Svar
32
· Visningar
4 675
Senast: Baka_kun
·
M
IT & mobiler Har vista på nya datorn och har precis börjat lära mig att surfa med flikar. Hur växlar jag flikar med snabbtangenter, går det?`...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: MaddeLen
·
IT & mobiler Någon som vet hur man gör när man ska ändra titeln på själva förstasidan?
Svar
14
· Visningar
1 055
Senast: sassiball
·
IT & mobiler Kör själv Switch men det strular lite ibland. Man måste kolla så att alla filer verkligen blir konverterade. Dessutom är det på...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler Jag ska köpa en ny kamera (som jag vill utvecklas med, d.v.s. fota lite allt möjligt. Macrobilder, rörelser, porträtt... allt!). Valet...
Svar
10
· Visningar
1 760
Senast: Stormogul
·
IT & mobiler Vad i helsike menas med att man ska "unRAR" en fil?? Förstår ingenting alls...nån som kan hjälpa mej med detta? :confused:
Svar
11
· Visningar
8 265
Senast: naesse
·
IT & mobiler Köpte laptop i höstas och den har fungerat finfint. Häromdagen laddade jag över lite filmer på den från en kompis. När jag sedan...
Svar
7
· Visningar
1 247
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Är det någon som vet om det går att få tag på en mall (gratis) till ett medlemsregister. Jag ska göra ett medlemsregister åt en...
Svar
6
· Visningar
5 470
Senast: xandoor
·
E
IT & mobiler Jag ska göra en ny msn, men jag hittar inte vars man gör de? nu har ju allt blivit nå jävla "msn live blabla" jag vill allså, göra...
Svar
3
· Visningar
6 149
Senast: Modest
·
IT & mobiler Har en dator med Windows XP som har blivit så fruktansvärt seg, jag tror att jag har fått något slags virus somjag inte får bort vad jag...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Domenico
·
IT & mobiler Hur gör ni när ni vill ladda upp bilder? På t.ex bilddagboken.se? För när jag ska "bläddra" så kan jag ju inte komma in till bilderna...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Modest
·
IT & mobiler ber om ursäkt för slarvig läsning, har hittat tipset.. Hur kan man på ett enkelt och smidigt sätt förminska bilder? Kamerabilder är...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Stormogul
·
M
IT & mobiler Jag har köpt ny dator nu men får det inte att fungera med lineage 2. Jag vet att det ska gå att få det att fungera. Spelade det på vista...
2
Svar
24
· Visningar
3 016
Senast: Chrippe
·
H
IT & mobiler Jag har en Canon eos 350D och kan välja mellan standard objektivet 18-55 och ett 75-300mm usm (canon) nu när jag skall fotografera...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: moiran
·
IT & mobiler Sonen fick ett nytt dataspel i julklapp . För att hans dator ska klara spelet sänkte han upplösningen och det fungerade bra en stund -...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp