Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ni som kan, vad tror ni om detta? Det har ju fått bra recentioner av de som köpt.. SIGMA OBJEKTIV 70-300/4-5.6 DG MACRO CANON
Svar
11
· Visningar
2 830
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Har en stationär dator med adslmodem, och ska nu koppla in en bärbar med en router emellan. Har några frågor om detta: 1. Hur tar jag...
Svar
4
· Visningar
2 833
Senast: honung
·
IT & mobiler Jag håller på med det sista finputsen på min hemsida och håller just nu på med länkarna. Hur är det de sider jag länkar till måste jag...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Lickety
·
IT & mobiler Nu skämmer jag väl ut mig men jag har egentligen aldrig brytt mig om sk.cookies. Hört många säga "rensa cookies" eller "aktivera...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Hej. Jag kan inte öppna filer som andra skickar till mig via msn. När jag klickar på dom så står det bara att dom är skadliga för...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Sazalamel
·
IT & mobiler Har en Dell Dimension 2400 med pentium 4. Vill inte ha en dator som är sämre än den här. Den här datorn har krashat totalt 2 ggr och den...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: doglover
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med sitt yahoo-konto just nu? Har försökt läsa mina mail sedan några timmar tillbaka, men kommer inte...
Svar
1
· Visningar
1 331
Senast: Nenneh
·
IT & mobiler Ni som har trådlöst modem tycker ni att det fungerar bra? Har det fungerat att ha flera datorer ? Ni som bor i hus /villor med...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: athena
·
L
IT & mobiler Jag har tänkt skaffa en laptop (min första bärbara) men är helt lost i djungeln och är inte direkt tekniskt insatt så jag skulle...
2
Svar
26
· Visningar
4 354
Senast: Lord Owen
·
M
IT & mobiler Här värkar det ha gett upp:crazy: Eller är det för fler det inte funkar?
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Qyenn97
·
IT & mobiler Ja, jag installerad Tävlingar på Rosemond hill och ska nu installera ljudet, men där är det stopp. Virusprogrammet (Telias) tillåter...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: No1
·
M
IT & mobiler Jag blir galen! Det är så trist att allting måste krångla så fort man ska göra nåt nytt med datorn... Aldrig kan det gå problemfritt...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: No1
·
IT & mobiler Jag har en del (nåja, ganska många :angel:) egna ditlagda snabbknappar i verktygsfältet i min webbläsare Opera. Se bildexempel...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler vad för program ska man ha för att öppna sånna filer med? vart finns det att ladda ner? är det bra?
Svar
2
· Visningar
956
Senast: Qyenn97
·
IT & mobiler Jag har nu försökt att öppna skivor med bildfiler på, har t.o.m försökt att installera programmet som jag använde när jag brände...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: astronaut
·
J
IT & mobiler halloj! tänkte höra om det är nån som vet hur man gör en sån "foto" video att lägga ut på youtube? :confused:
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Juno
·
IT & mobiler Jag blir tokig för jag får det inte att fungera! :mad: Har FrontPage och vill göra ett formulär där man kan klicka i kryssrutor och...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: nidron
·
L
IT & mobiler Jag skulle vilja spara hem en fil på YouTube men kan bara få hem sidan till filmen. Förstår ni hur jag menar? Den här filmen tex...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: nidron
·
P
IT & mobiler Hejsan! Jag har tappat bort min CD key till mitt Warcraft III. Det var längesen jag spelade och vi har bytt dator sen dess, så jag...
Svar
5
· Visningar
2 108
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Det kommer bara upp, Sidan kan inte visas. Det är på den andra datorn. Antagligen så har ungarna klickat på något och ändrat någon...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp