Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag och pojkvännen har lite tråkigt.. Vad finns det för kul spel man kan köra mot varandra över internet?
Svar
10
· Visningar
1 267
Senast: Sofie_B
·
J
IT & mobiler Okej...efter att ha sett att en stående tråd inte finns för att diskutera detta, så slänger jag upp en. Jag kommer att uppdatera denna...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 416
Senast: Tviggy1081
·
IT & mobiler Har fått en gammal laptop av märket APT (eller liknande har inte datorn framför mig) men den har inget internet intstallerat. HUR gör...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag filmade lite idag. Nu kan jag inte få in en av filmerna i datorn. Jag har provat på två olika datorer men det går bara inte. Kan...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: åke
·
IT & mobiler Ok. Jag vet ärligt talat inte under vilken forum det här ska gå, men det handlar ju om bilder och webb i förlängningen så jag puttar in...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag kan inte g;ra dom @svenska@ bokst'verna l'ngre och allt blir helfel n'r jag skriver.. vad har jag r[kat g;ra denna g[ngen_ :smirk:
Svar
4
· Visningar
938
Senast: moiran
·
IT & mobiler Om man tar bort en person på msn utan att blocka den, så ser den fortfarande när man själv är inne va? När man sedan lägger till...
2
Svar
25
· Visningar
2 965
IT & mobiler Det här är en tråd jag ALDRIG trodde jag skulle starta!!! :crazy: Jag har haft mac sen 1989 - och jag älskar mac - högt och rent...
2
Svar
27
· Visningar
2 633
Senast: Tilly
·
IT & mobiler jaghar hört att genom att bara kasta filer i papperskorgen i datan och sedan tömma den, men filerna försvinner inte.. vad menar dom med...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: moiran
·
A
IT & mobiler Jag har en digitalfilmkamera, och jag får inte buckt med hur jag får filmerna över till datorn!? Jag har en firewiresladd och uttag från...
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: nilema
·
IT & mobiler Hur sjutton får man in en bild där?
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Baka_kun
·
E
IT & mobiler Halloj, någon mer än jag som råkat ut för viruset som sprids på msn? finns det någon datakunnig person här jag har nämligen fått virus...
Svar
7
· Visningar
1 452
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag blir galen! Kommer ni andra in på sidan?
Svar
12
· Visningar
986
Senast: Soffie_cool
·
K
IT & mobiler Min data har börjat leva sitt egna lilla liv. Kan ha datan på i ca 10 min innan den börjar stänga av sig. Då när man startar den börjar...
Svar
13
· Visningar
1 507
Senast: Kryptonit
·
IT & mobiler Någon har klickat bort funktionen så att frågan om jag vill spara ett lösenord är försvunnen :( Hur får jag tillbaka det? Jag vet att...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Skulle vilja veta erfarenheter av bärbara datorer av märket Acer,har sett en hel del prisvärda exemplar men vill nu veta hur de fungerar...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: MissFideli
·
H
IT & mobiler Hej, Har problem med min outlook express eftersom den hela tiden frågar efter lösenord fast jag har skrivit in det på egenskaper och...
Svar
1
· Visningar
1 912
Senast: åke
·
G
IT & mobiler Vad är det som folk pratar om egentligen? När jag satt på Facebook här gick en bekant förbi och sa nåt i stil med "du vet att de lagrar...
Svar
15
· Visningar
1 540
Senast: aiquen
·
E
IT & mobiler Mamma har filmat mig och min häst, men filmerna är av någon andledning i 3GP-format, vilket gör att man inte kan importera dem tilll...
Svar
2
· Visningar
1 449
Senast: Kuckeliku
·
F
IT & mobiler Sitter och filar lite på ett skolarbete som ska vara färdigt på måndag. Det handlar om medeltiden, och jag skulle vilja ha lite passande...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Kuckeliku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp