Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Sitter och filar lite på ett skolarbete som ska vara färdigt på måndag. Det handlar om medeltiden, och jag skulle vilja ha lite passande...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Vilka knappar ska man trycka in för att kopiera med "print screen" knappen? Någon som förstår vad jag menar? Please
Svar
2
· Visningar
942
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Har outlook express och det verkar ha fått spunk sen 1-2 dygn. Jag ser inte mailen jag får. Outlook tar emot alla mail - men de hamnar...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: åke
·
L
IT & mobiler Hej. Jag spelar wow. Gör nån annan det? jag spelar 24/7. Jag är leet och imba. Jag chillar i IF och raidar. Hej då.:devil:
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler genom fönstret:devil: Sonen tog tillbaka sin värstingdator,då han nu ska flytta hemifrån..Och vad fick jag? Skiten som blev över! Så nu...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: movi
·
IT & mobiler Som det är nu så kan jag inte titta på filmer på denna datorn. Kan någon rekomendera ett BRA program? Gärna vart man hämtar det med.
Svar
5
· Visningar
1 026
N
IT & mobiler Ljudet funkar inte, tror jag har raderat ljudkortet, hur fixar man det?
Svar
1
· Visningar
806
Senast: pajaztar
·
N
IT & mobiler Om man behöver hjälp med datorn finns det någor ställe man kan ringa då eller hur gör man? Om det är en gammal dator så garatin och så...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler I morse tyckte min dator att jag skulle installera Explorer 7. Det var inge lyckat :cry: skitfult uppbyggt blev det, texten ändrades...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Pazuzu
·
T
IT & mobiler Nu vet jag inte om detta är rätt tråd, men är det någon som kan hjälpa mig? Berätta hur man laddar upp en användar blild som syns när...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Tiger Man
·
IT & mobiler Om en dator står i detta,kan den då hoppa igång uttav sig självt? Min har nu gjort detta flera nätter.
Svar
1
· Visningar
716
Senast: moiran
·
L
IT & mobiler Hej, jag har ett problem, det är så att jag har köpt en billig video kamera för ett par år sedan men det är inte föräns nu som jag känt...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: Liinda
·
IT & mobiler Vår hårddisk kraschade och på den bokför jag min ryttarförenings ekonomi då jag är kassör. Men jag var inte särskilt orolig då jag...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Shibalina
·
IT & mobiler Om jag vill rensa datorn, ska jag köra en diskrensing eller en diskdefragmentering då? Vad är skillnaden mellan de två?
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Flyttar nästa fredag vilket betyder att jag blir utan internet :eek: Har kollat runt men jag tycker att det är så dyrt att ha internet...
Svar
11
· Visningar
989
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Skulle se en film på datorn (användr winows media player) Men den jäkla bilden är ju upp och ner :( i övrigt är bild och ljud bra...
Svar
1
· Visningar
2 148
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Nu har jag kommit [t n[got p[ tangentbordet s[ det blir s[h'r, jippie. Jag hittar inte de tr[darna d'r det st[r hur man 'ndrar tillbaka...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: aysha
·
G
IT & mobiler Okej, jag har lite allvarliga problem här. Det är så att jag har laddat ner en del till en tv-serie som jag hade tänkt att kolla på...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: Myssan
·
IT & mobiler Skulle vilja veta erfarenheter av bärbara datorer av märket Acer,har sett en hel del prisvärda exemplar men vill nu veta hur de fungerar...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Kratus
·
I
IT & mobiler ... på min Macbook? Jag håller på att bli knäpp på den. Jag vill inte använda den. Den har dykt upp utan att jag bett om det - macen var...
Svar
9
· Visningar
3 025
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp