Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler sitter och ritar lite..men en fråga.. fattar inte hur man sparar bilderna så de hamnar i en mapp på datorn så man kan skicka iväg det...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: Cronis
·
  • Låst
IT & mobiler Innan du lägger in en bild, läs igenom följande: Infoga bilder inne på inläggen gör att alla direkt ser din bild när tråden öppnas...
Svar
1
· Visningar
4 950
Senast: domino
·
J
IT & mobiler .... bredband! Jag får det inte att funka mellan dom två datorerna.... Funkar med kabeln mellan... Några tips? Nu har jag den...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Jezz
·
IT & mobiler har jag och undrar. På filmer så är dte alltid en röst som säger till om mail kommer, är det bara på film eller går det att göra? Sen...
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: MissFideli
·
3
IT & mobiler Går det att få fram mail man skickat från sin hotmail?
Svar
3
· Visningar
777
Senast: 3Gringos
·
S
IT & mobiler Hejsan! Har en snabb fråga; finns Photoshop att ladda ner någonstans eller är det ett program man måste köpa?
Svar
11
· Visningar
996
Senast: avslutat medlemskap
·
M
IT & mobiler Jag tror jag blir galen! Kan man inte få ett stycke text i en FÄRG med hjälp av en mall?? I så fall, hur gör man? Det vill inte fungera...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MaLu
·
N
IT & mobiler Jag håller på med en hemsida mha freewebs. Till hemsidan ska det vara ett webvoterforum, men enligt koderna på webvoter kan man bara...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: fredde
·
IT & mobiler ...Quick Time för nåt program.....?? skulle vilja ta bort det från min computer men vet inte om jag törs :D
Svar
8
· Visningar
739
Senast: _billie_joe_
·
Zip
IT & mobiler Hur gör man när man vill packa ner en massa filer? (Zippa)
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Lorelie
·
B
IT & mobiler vad är sömlös? Jag har läst på jätte många sidor om paint shop pro och de skriver sömlös men inte vad det är! sömnlös?? jag fattar...
Svar
5
· Visningar
1 727
Senast: _billie_joe_
·
L
IT & mobiler Är det ngn som vet om man kan göra så att vissa ord blir upphöjda, om man ska tex. skriva ox eller xx efter ett hästnamn och så vill man...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: lill_flesky
·
D
IT & mobiler Jag har Paint Shop Pro 5. Inte världens nyaste och bästa program kanske, men det funkar till det mesta. Det är bara en grej som jag...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler tror vi har quicktime, media player och andra videoredigeringsprogram. Har aldrig lagt upp en film o undrar hur jag gör, hur stora...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: gul_zebra
·
E
IT & mobiler Låt säga att jag har datorn på i ca 5 timmar dag...skulle det bli en stor ekonomisk skillnad om den stod på dygnet runt? Det brukar...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: mysko
·
A
IT & mobiler vilket photoshop är bäst å göra roliga kollage i? :bump:
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Happimess
·
B
IT & mobiler för några timmar sen laddade jag hem ett program som heter paint shop pro... jag fattar ingenting! allt är på engelska. Och jag undrar...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: shattis
·
IT & mobiler Helt plötsligt kan jag inte skriva text i Photoshop :confused: Vet inte varför! Någon som stött på samma problem? Eller har ngt tips?
Svar
3
· Visningar
632
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Har ni gjort/brukar ni göra det? Jag har haft testversionen hemma av Dr DivX som jag anser ha varit ett helt suveränt program! För...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Någon som vet en bra sida man kan lägga upp en kodad sida utan reklam hela tiden?
2
Svar
20
· Visningar
1 732
Senast: fredde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp