Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler funderar jag på att skaffa. Såg på Spray att det fanns en _perfekt_ledig. Nån som har erfarenhet av webverktyget och vad man egentligen...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Vart är tråden med det där "spelet", 3D-bilder å olika nyanser vitt å ja ni fattar ;) Vill ha adressen, hann ju bara med till level 12...
Svar
17
· Visningar
1 002
Senast: haringenfantasi
·
P
IT & mobiler Har haft en del problem med min dator på sistone, men efter att ha kört norton och McAfee för virus, och pestpatrol, ad-aware oh Spyware...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: popeye
·
C
IT & mobiler sitter här med min programmering.. skit trist.. för ja har fasnat på en uppgift.. :mad: nån som läst programmering här? bara...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Renfis
·
D
IT & mobiler Vad jag förstår måste man registrera sig på blip.se för att kunna göra det nu för tiden. Kostar det något? Funkar det bra? Måste skaffa...
Svar
6
· Visningar
6 895
Senast: fredde
·
IT & mobiler Om man har datorn updelad i C och D (eller vilka bokstäver man nu har), går det då att ändra hur stora de är utan att formatera om...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Jag har precis börjat använda programet Photoshop och försöker komma underfund hur detta med lager fungerar. Jag har kommit så långt...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Jag har en egen hemsida plus administrerar en till. Min är gjord på så sätt att jag gjorde alla sidor i Word o en kompis hjälpte mig att...
Svar
4
· Visningar
776
Senast: Ploppi
·
M
IT & mobiler Finns det någon inställning man kan göra på datorn så att den alltid öppnar ett visst dokument när man startar den? I så fall, hur...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: MaLu
·
IT & mobiler har den engelska verisionen o jag fattar inget. Men att; kan man göra genomskinliga bilder i det programet? Och hur skriver man en...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: gentleknight
·
T
IT & mobiler Jag har en hp med en del program i som jag vill ha över till min nya bärbara. ( Också hp om det förenklar ) Hur ska jag göra? Har hört...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Ti_Ti
·
IT & mobiler har filmer från digitalkamera som är i sådant format så att de spelas i Quicktime. hur gör jag då för att lägga upp de här filmerna på...
Svar
11
· Visningar
975
Senast: CallMeAce
·
IT & mobiler Jag undrar om ni har ngt bra script som laddar om en första-sida till en s.k huvudsida, den skall länkas vidare efter 3 sec. Alltså...
Svar
4
· Visningar
788
L
IT & mobiler Dom skrivbordsbilder som automatiskt ligger under egenskaper, vart är dom sparade egentligen? Hade tänkt göra om några i PhotoShop, men...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Ragatan
·
L
Vad
IT & mobiler är en M4A-fil för ngt?
Svar
1
· Visningar
628
Senast: pinkyman
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida och placerat en iframe-ruta i mitten där alla sidorna syns. Med explorer funkar den jättebra, men med t ex...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: Missel
·
IT & mobiler Hur var koden nu igen för små bilder som blir större om man klickar på dem?
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter ett bra program att göra hemsidor i, helst där man inte behöver koda så myket själv.. Det behöver inte vara nåt...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Skulle vilja spela in alla KFavsnitt på VHS men det visas ju inte längre. Går ju att få tag på en hög på nätet och har hört att det går...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: gul_zebra
·
S
IT & mobiler prova det här spelet och se hur långt ni kommer. http://www.terminal-insanity.com/z1g/steadyhand.swf
2
Svar
38
· Visningar
1 859
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp