Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

O
IT & mobiler har spelet men kommer inte ihåg hur man startar det..:P lr ja..installerar det... man ska ju gå in på "kör" och skriva nå...men vad...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Som lagt sig till på eget bevåg. Även om man tar bort den så kommer den upp igen direkt man går in på en "ny" sida. Starware heter den...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Spider84
·
A
IT & mobiler Eller vad det nu heter :confused: Har börjat med en hemsida på Geocities men vill kunna skriva in olika saker som tex "djur" "bilder"...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Min dator har fått spel. Idag har den startat om sig 8 gånger, oftast brukar den nöja sig med 2-3 gånger på en dag. Nu tycker jag att...
2
Svar
24
· Visningar
2 217
Senast: Prosit
·
L
IT & mobiler Finns det några användbara sidor på svenska på internet om tips/förslag/ideer på vad som kan vara användbart när man programmerar (spel)...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler När Hotmail gjorde om utseendet kan jag ha gjort en tabbe. Tror att jag av misstag blockerade mail från vissa adresser - block ligger...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler Varför funkar inte ramsidan där uppe? De andra två fungerar ju. Kolla här: www24.brinkster.com/linassajt/index.htm Jag har fixat en sida...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Egonson
·
S
IT & mobiler Laddade ned det ( :angel: ) för en liten stund och har installerat det. Har hört att det ska vara bra ett par gånger här inne, men jag...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Vet någon här om Norge har vår motsvarighet till "gulasidorna.se" Där man kan söka på privatpersoner. Håller på att skicka de sista...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Icebabe_1
·
A
IT & mobiler Jag har tänkt att göra en hemsida men vet inte var jag ska börja. Vill helst att det ska vara gratis och inte allt för svårt för en som...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Elftor
·
V
IT & mobiler Vart kan man göra det och hur?
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Vicku
·
M
IT & mobiler Någon som har något tips om en bra och billig digitalkamera? Minst 2 mpix, och under 1500:- Vart hittar jag en sådan?
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Ragatan
·
B
IT & mobiler Efter att angelfire försökt skicka spam till besökarna så har jag gett upp detta med gratis webplats. Nu söker jag efter ett svenskt...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Cheeserica
·
M
IT & mobiler Är nu less på vår sega landsortslina, som dessutom kopplar ur ett antal gånger varje gång man är inne :devil:. Har kollat upp alla...
Svar
7
· Visningar
6 005
Senast: Catta
·
M
IT & mobiler Jag har ett litet problem som jag skulle behöva hjälp med. I natt fick jag för mig att låta datorn defragmentera. Så jag startade upp...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: Madelene
·
IT & mobiler Min dator stödjer inte java, och när jag vill hämta det så får jag upp en sida med följande meddelande: "We're sorry, you cannot view...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler Fick idag ett mail från global-submit.com där de anger en url till en bild på min passagenhemsida och vill att jag antingen ska godkänna...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: trassel
·
S
IT & mobiler Nu är jag igång igen. Nu var det ett tag sen, men nu får ni stå ut igen. :angel: Titta på den här sidan...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Spider84
·
S
IT & mobiler Nu har jag sett trailern. Inser att jag måste bygga mig en ny dator om jag ska kunna spela det bara. Surt som fasen, men nu när pållen...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag har ju precis fått kattungar och det vore ju jättekul om man kunde ha alla bilder på samma sida. Använder nu Starblvd, men behöver...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp