Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min 15 åriga, högt älskade morgonrock håller på att falla isär, bokstavligen. Bävar varje gång jag slänger den i tvättmaskinen att...
Svar
15
· Visningar
3 237
Senast: lilstar
·
Csn
Skola & Jobb Funderar på om någon här vet, annars får jag ringa "nån" på måndag! Pluggar och tar fullt csn, insåg precis att jag nästan tjänat allt...
Svar
8
· Visningar
1 060
Äldre Numera brukar jag inte göra köttgrytor men häromdagen hittade jag grytbitar med kort datum till lågt pris och slog till. Frågan är nu...
Svar
8
· Visningar
6 241
Senast: Shaggy
·
Hemmet Sedan jag flyttade in i min lägenhet (2,5 år sen....) har jag velat rengöra insidan av min balkong. Jag vet inte ens vad det är gjort...
Svar
9
· Visningar
8 185
Senast: Artax
·
Äldre träden här dignar av äpplen, fina är de också :) Ska plocka en del för vinterförvaring, har kokat mos, paj och äppelkräm. Men det finns...
Svar
18
· Visningar
1 163
Senast: fem
·
Kropp & Själ Har en tand i överkäken som har sprickor efter trauma, tandläkaren har såklart försökt laga den (för ca 1.5 år sen) men har antagligen...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 477
Senast: fem
·
Relationer http://www.tv4play.se/program/nyheterna?video_id=3527812&utm_mediu
Svar
5
· Visningar
549
Äldre Det finns ju en dagens bästa-tråd så vi kan väl ha en för dagens sämsta också. ... Mitt bidrag är: efter att äntligen, efter flera...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: Viva
·
Äldre En sanningssägare mindre , tråkigt.
Svar
0
· Visningar
277
Äldre Kollade Dokument Utifrån som handlade om Australiens båtflyktingpolitik. Ingen flykting som kommer med båt får komma till Australien. I...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 136
Skola & Jobb Jobbar sen ett år tillbaka i en butik (ja alltså har jobbat i butik i över sex år, men inte i denna butik, haha). Det rör sig om en...
Svar
6
· Visningar
1 933
Senast: lil-sis
·
Trädgård & Växter Sambon kom hem med ett stort gäng rödbetor som han fyndat (han som bara skulle köpa ett par liter mjölk!!! :meh:) Rödbetor är förvisso...
2
Svar
22
· Visningar
2 006
Kropp & Själ För några dagar sedan klickade jag på en länk på Facebook och fick ta del av information jag önskar att jag aldrig fått veta. Det...
2
Svar
27
· Visningar
2 322
Äldre Jag undrar om någon vet hur man går till väga för att begära skadestånd av SL. Det handlar om min lilla mamma 83 år gammal som har...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 086
Skola & Jobb Jag funderar lite på hur folk gör med referenser när man söker jobb. Jag har jobbat på nuvarande jobb nästan 7 år och söker nu nytt. Hur...
Svar
17
· Visningar
1 133
Senast: Dorro
·
IT & mobiler Jag misstänker att man I detta faller menar Business Intelligence program. För mig en ny term som kom upp i samband med uppföljning av...
Svar
7
· Visningar
673
Senast: Hyacinth
·
Äldre Vi ska bila runt i trakterna och undrar om någon har tips på roliga saker att göra/besöka i trakterna. Ingen av oss är intresserad av...
Svar
7
· Visningar
580
Senast: Ainon
·
Hemmet Jag söker på den stora sajten som börjar på P. Och får bara upp samma bilder. Trökigt. Mina favoriter är brocante, flea market...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: Artax
·
Trädgård & Växter Har ett oisolerat uterum som bara står tomt, fungerar mest som en sluss och förvaringsyta. Tänkte att lite växter där inne vore...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Artax
·
Äldre Fanns det inte på netflix nyss? Men nu är det borta? Någon som vet vart man kan se det? Eller när det börjar på 5:an igen?
Svar
3
· Visningar
364
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp