Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har sedan en tid tillbaka diagnosen ledgångsreumatism, och nu vill min reumatolog göra en steloperation på en av mina fingerleder...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: millen
·
Äldre Jag vet att dessa jackor har varit hur vanliga som helst men nu hittar jag dem ingenstans :arghh: Jag letar efter såna skinnjackor...
Svar
19
· Visningar
1 554
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Tjatter Deltagarlista quarter4ever Snurrfian bollen__ hemlig Gabby_Ossi Blacksmithfarm fio LenaH bumpo Hedinn cirkus Derring-Do Artline Goda...
36 37 38
Svar
752
· Visningar
17 453
Senast: Hedinn
·
R
Skola & Jobb Ja alltså jag fattar såklart att det finns massa människor som bor där. Men - jag har bott i Stockholm (förort) i princip hela mitt liv...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
13 252
Senast: Breaktown
·
Skola & Jobb Alltså när man börjar få måndagsångest redan på fredagen då börjar man undra så smått i sitt stilla sinne vad tusan man håller på med...
Svar
2
· Visningar
400
Kropp & Själ Hej, allvetande buke! Har börjat fundera på att byta preventivmedel från p-piller till antingen koppar- eller hormonspiral. Dels för...
2
Svar
26
· Visningar
4 288
Senast: Sara75
·
  • Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
21 534
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Men jag är orolig för min syster och misstänker att hon är bipolär. Vad gör man som anhörig för att "väcka upp" och få...
Svar
12
· Visningar
2 662
Senast: Niyama
·
Äldre Vi har just nu 3 skrotbilar som går att fixa men ingen av dem är duglig här. Vi bor alltså i norra norrland där det är kring 30 minus...
Svar
8
· Visningar
476
Senast: Red_Chili
·
Äldre Igår beställde jag nya kontaktlinser på nätet Idag ser jag att det ligger annonser på linser när jag är inne på Bukesidan Vad jag...
2
Svar
33
· Visningar
1 708
Senast: Mammas
·
Hemmet Vår toalettank är troligtvis full av järnslam som inte går att spola bort hur mycket man än försöker. Kan man öppna locket till tanken...
Svar
13
· Visningar
2 490
Tjatter Har precis sett The magnificent seven på bio, vilket var en fantastisk film. Men! En av skådisarna i filmen är otroligt lik en annan...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: lil-sis
·
Äldre Min kompis har skrivit en bok! :bump: Hon ska presentera den på Bokmässan i Göteborg nästa helg, och jag ska åka dit! Är det nån mer som...
2
Svar
28
· Visningar
1 285
Kropp & Själ Hej hårexperter (och andra med ;))! Jag har otroligt tråkig färg på håret just nu och vill göra något åt det. Funderade på slingor men...
Svar
7
· Visningar
5 051
Senast: WBanna
·
Hemmet Årets renovering är bestämd, nu är det kökets tur. Och jag har hand om planeringen men behöver lite input känner jag. Kommer bilder på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 138
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag vet att det är många här som skriver veckomatsedlar, och också att vi har haft en tråd om just veckomatsedlarna förr. Den hittar jag...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 435
Fritid Jag har bjudit till middag ikväll och då jag inte är så bra på matlagning har jag ett mycket enkelt recept planerat, med spagetti och...
Svar
7
· Visningar
910
Senast: mamman
·
Hemmet Jag köpte mitt hus för ett halvår sedan så jag har inte hunnit bo där så länge. För att värma huset har jag en vedspis i köket (utan...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
9 607
Senast: Sonic76
·
Skola & Jobb Tyvärr ser det inte ut som att jag kommer komma in på den utbildningen jag sökte nu till hösten :( Så då blir det ju till att söka jobb...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 575
Senast: Pallen
·
Äldre Jag är inte speciellt berest vad gäller solresor, men nu är det snart dags att boka för en oktobervecka. Mallorca, Kreta eller Rhodos...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 793
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp