Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som vet vart man kan köpa tröjan som Elaine har på sig här? http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/s%C3%A5-lyckas-du-med-dejten-3531772
Svar
0
· Visningar
402
Senast: Helga
·
Äldre Nyfikenhetsfråga i väntan på svar. :) Fick i förra veckan nya hyresavier för okt-dec med en nätt 5%-ig hyreshöjning. Ingen övrig...
Svar
13
· Visningar
1 038
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Alltså hjälp, jag blir så trött på denna telefon... Jag har en iPhone 6 med 16GB minne, har för tillfället ca 500 bilder o telefonen...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Någon som gjort det här? Funkade det? Vad fick ni för resultat?
Svar
2
· Visningar
409
Senast: Hyacinth
·
Hemmet Har vi några insatta här? Miljövetare kanske? Vi saknar helt ventilation i huset. Huset är byggt för självdrag och oljepanna. Oljepanna...
Svar
10
· Visningar
2 822
Senast: Amha
·
Äldre Jag är på gång att koka chutney för att ta med som present, och då slås jag av tanken att man kanske inte får ta med såna burkar på...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Haft svårt att sova sista veckorna. Dricker ett gäng koppar kaffe på morgon och förmiddag för att hålla mig alert och fokuserad på...
2
Svar
26
· Visningar
1 442
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Hur funkar det egentligen? Vad kostar det och vad ingår?
2
Svar
21
· Visningar
696
Senast: Niyama
·
Relationer I dagens Yougov. Nu ångar man på igen minsann :laugh...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag är på jakt efter ett draperi att skärma av sovdelen i min lägenhet med och har insett att jag nog får sy ett själv. Vilket tyg har...
Svar
15
· Visningar
10 359
Senast: Korven
·
Äldre Men hallå! :arghh: Det finns inga trosor som passar min stjärt, allt åker in och blir synnerligen obekvämt :mad:. Jag tycker ändå att...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 778
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag har en kandidatexamen och har precis börjat min master inom liknande ämne. Jag skulle hellre börja jobba och tänker söka jobb nu...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Bonita4
·
Äldre Eller vad gör ni inte? Har haft en del utbildning i detta och bland mina vänner finns alla möjliga, från renlevnadsmänniskan som bor i...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 575
Senast: Petruska
·
Äldre Nån riktig London-veteran här som har koll på bästa sättet att ta sig från Heathrow till London? Med bästa menar jag att smidighet går...
Svar
15
· Visningar
1 166
Senast: Janey
·
  • Låst
Tjatter Det började regna så det blev en innestädningspaus i gräsklippandet :p
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
52 105
Äldre Detta är ett problem jag stöter på rätt ofta, och som har blivit värre på senare tid känns det som. Oftast utspelar det sig på...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
13 622
Relationer Hej alla! Behöver lite kloka råd. Det är så att min några år yngre syster sedan länge har mått dåligt psykiskt. Jag har ställt upp sedan...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: monster1
·
Äldre Jag har rostat sötpotatis i ugn och serverat till, bland annat fläskkotlett. Nu är jag sugen på att prova nya saker. Vad har ni för...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 595
Senast: bitta
·
Äldre Vi har fått dotterns 16-åriga pojkvän på halsen ;).. Han har bott hos oss sedan april till och från. Till saken nu när gymnasiet börjar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 044
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ I tisdags blev jag misshandlad av en kille. Vi behöver inte gå in på det mer specifikt. Men jag är såklart väldigt rädd och otrygg vart...
2
Svar
39
· Visningar
3 471
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp