Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Som rubriken avslöjar, var hittar jag kollektivavtalet?
Svar
5
· Visningar
425
Senast: HeleneK
·
Äldre Nu har det hänt igen. för andra gången inom loppet av ca 2,5 månad har någon, några eller något tagit sig friheten att urinera i våran...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 704
Senast: Anna
·
Relationer Här är beviset. En majoritet av kvinnor o män tillsammans o var för sig tycker att allt går åt fel håll. Nu ligger Lövet risigt till...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag hade tänkt prova att ta bilen till Arlanda på fredag för att slippa gå upp mitt i natten, men jag inser att det säkert tar lite tid...
Svar
19
· Visningar
1 212
Äldre Jag har blivit förtjust i en väska som förstås inte går att få tag på i Sverige, men det måste ju finnas något liknande som går att köpa...
2
Svar
33
· Visningar
3 291
Senast: Kilauea
·
Äldre Vill läsa ett nummer av en hästtidning. Hittar den vare sig på mitt bibliotek eller som fjärrlån. Nu hittar jag den genom Readly, men...
Svar
11
· Visningar
2 383
Senast: gul_zebra
·
Relationer Då var det dax för SD att marschera vidare mot makten. I dagens Sentio får SD hela 24,5 %. På väg mot nya superrekord alltså :laugh...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Gammeln
·
Äldre Så det var dax efter 5 år utomlands verkar det som att jag och sambon bestämt oss för att flytta hem! Ansökte om en lägenhet idag som...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 486
Senast: kittin
·
Fritid Jag har tittat lite på att trycka upp t-shirts och byxor inför uppstarten av företaget men i de flesta fall behöver man trycka upp...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Hemmet :cry: Jag blir tokig på mina ganska nyinflyttade grannar som bor under mig. De kedjeröker på sin uteplats som är under vår balkong. Det...
17 18 19
Svar
370
· Visningar
20 991
Senast: ullo
·
Mat Skulle behöva fylla på ideförrådet med vegetariska måltider då sambon o jag har tänkt skära ner på köttkonsumtionen. Så in med alla...
Svar
19
· Visningar
1 318
Senast: Hermelin
·
Relationer Är det någon som provat dejtboxen? Är nyfiken, är det några bra dejter i boxarna?
Svar
0
· Visningar
661
Senast: Fille
·
Skola & Jobb Jag förstår att det kanske inte finns något som är normalt för det varierar oerhört beroende på ämne. Men tänkte ändå höra vad ni har...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag vill egentligen jobba natt, men är akademiker. Så jag vill inte jobba på fabriker eller liknande. Nu inser jag ju själv vilken usel...
2
Svar
39
· Visningar
3 277
Senast: Trissa
·
Äldre Finns det någon Jönköpingbo här som har tips på var man kan parkera i ca 48 timmar utan att åka på parkeringböter? Jag ska till...
Svar
8
· Visningar
1 174
Äldre vi bor i ett äldre hus och i köket finns en liten matkällare. Vi har mest inlagda konserver och lite alkohol där. Men nu till hösten är...
Svar
9
· Visningar
1 868
Senast: tanten
·
Relationer Igår var vi ett gäng som gick ut och åt på en bra krog. Ska genast tilläggas att det var både kvinnor och män i detta gäng inkl mig...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 590
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Det står på förpackningen att man bör koka hallonen. Jag brukar köra dem två -tre minuter i micron så det blir som sylt men frågan är om...
Svar
19
· Visningar
8 730
Senast: Korven
·
Äldre Jag skulle vilja färga brynen och ev fransarna själv. Vilken färg rekommenderar ni?
Svar
13
· Visningar
1 015
Äldre Ska ni se? Det sänds på SVT. :) Svenskarnas hålltider hittar man här: http://www.svt.se/sport/paralympics/svenskar-paralympics/ Hmm...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp