Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet I huset vi bor finns det en Husqvarna vedspis nr 7. På murstocken uppe vid taket finns två spjäll. Vi har alltid haft båda öppna när vi...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: vinkelina
·
Äldre För att få rätt tid i min telefon var jag tvungen att ställa in den på GMT+3 och vintertid. Stämmer det verkligen att vi är 3 timmar...
Svar
4
· Visningar
410
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Något här som har erfarenhet av stomi? och som vill berätta lite. ..allt från läkning efter operationen o rehab till hur det blev sen... 2
Svar
32
· Visningar
8 497
Senast: Tajger
·
Äldre Det här är kanske en jättekorkad fråga, men vi ska till Tyskland i slutet av månaden och ska då bo hos några bekanta. Som tack för detta... 2
Svar
31
· Visningar
4 430
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 477
Senast: krambanan
·
Relationer Jag och min andra hälft har varit tillsammans nu snart ett år. Jag är 27 och han 31 år. Vi trivs bra tillsammans och och har tagit det...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: aprilmaj
·
Hemmet Den går att använda som underrede till en bordsskiva, skrivbord eller som fristående. En slags hylla som har öppning både på kortsidan...
Svar
7
· Visningar
1 292
Senast: Cinzia
·
Äldre Vilken pizza brukar ni beställa? Vad är det på den? Hur ofta beställer ni kebabrulle istället för pizza? 2
Svar
28
· Visningar
1 658
Senast: Jaulgreis
·
Äldre Är det någon här som tvättat gamla fjäderkuddar på ett lyckat sätt? Jag har hos min mormor hittat en hel del verkligt gamla fjäderkuddar...
Svar
5
· Visningar
9 140
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av litiumbehandling, speciellt mot djupa återkommande depressioner? Är tämligen desperat vid det här laget... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
21 922
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Hej alla kloka! Har insett mer och mer att jag måste ta tag i mig själv och allt runt om kring mig. Men hur vet man vilken ände det... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 826
Senast: grodan21
·
Hemmet Det läcker under min diskbänk, problemet är att jag inte vet var. Jag har kollat rör, klämt och känt. Nu har jag lagt in en matta så det...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: purity_666
·
Skola & Jobb Har gjort ett punktdiagram om hur mycket energi som försvinner beroende på släpphöjden. Jag har fått fram en formel (står högst upp till...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Ainon
·
Äldre Aftonbladet går nu ut och rekommenderar att M lägger ner sina röster vid de kommande budget röstningarna i riksdagen. För då skulle man...
Svar
19
· Visningar
875
Senast: tara
·
Äldre Har börjat fundera lite kring vad för försäkringar som är bra att ha för en själv och ville höra lite hur ni andra tänker och vad ni... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 952
Senast: hoppsann
·
Skola & Jobb Jag jobbar i skolans värld och känner, som så många andra, att det är otacksamt och på väg utför med skolan så som det ser ut idag. Jag...
Svar
13
· Visningar
5 928
Senast: Ainon
·
Mat Min Chrons har beslutat att vara riktigt besvarlig igen och just nu ar jag lite "lost" i vad jag kan fixa for mat som ocksa smakar som... 2
Svar
24
· Visningar
2 265
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jaa som rubriken antyder: hur dåligt måste en må för att få -- och framförallt ha nytta av -- antidepressiva mediciner? .... Jag... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 349
Senast: vtok
·
Trädgård & Växter Vi har en dubbelpipig skorssten och i den ena pipan, som vi aldrig eldar i, bor det massa vildbin och har gjort i flera år. Jag hade...
Svar
10
· Visningar
1 966
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Det verkar så oskyldigt, ett kylskåp att gemensamt vårda för alla som rör sig på arbetsplatsen. Men i bakgrunden är inte denna... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 518
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka