Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag kommer med 90 % säkerhet att påbörja en anställning i slutet av februari och ska plugga om jag inte gör det. Funderar därför på att...
Skola & Jobb
Jag jobbar idag som specialpedagog och trivs bra med det. Dock har jag alltid haft ett brinnande intresse för anatomi. Jag funderar lite...
Skola & Jobb
Som den stofil jag är, så är jag barnsligt förtjust i att planera i en papperskalender, och inte i mobil eller dator. Finner alltid lite...
Skola & Jobb
Jag har ett dilemma... Har hittat ett jobb som jag verkligen vill ha och tänker söka, men hur gör jag när jag söker? Började på mitt nya...
Skola & Jobb
Jag fick i höstas mitt första jobb, detta efter att ha studerat på universitet. Ingen är gladare än jag för det! Det är ett jag som jag...
Skola & Jobb
Hej!
Jag ska ha prov på svenska stormaktstiden, frihetstiden och 1800 talet, och håller på att skriva en text att plugga in, men vad är...
Skola & Jobb
I perioder har jag väldigt svårt att somna på kvällarna, oavsett hur lite eller mycket jag sovit. Den senaste två veckorna har varit en...
Hästmänniskan Jag förstår … jättejobbig situation. Har du någon/några i olika delar av Sverige som kan hjälpa dig och åka och titta på hästar åt dig...