Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag sitter och klurar på en liten text som ska lämnas in för att slutföra den kurs jag läser nu. Det är en kort sammanställning där man...
Skola & Jobb
Jag kan ju ringa och höra med försäkringskassan också men eftersom jag bara undrar av rent hypotetiska skäl känns det lite onödigt, när...
Skola & Jobb
Min högskoleutbildning känns inte helt rätt och skulle gärna vilja göra ett studieuppehåll, min fråga är då, om jag lämnar in blanketten...
Juridik & Ekonomi Fast det stämmer inte. Om någon sagt så till henne så hade hon antingen missförstått eller så låg det något speciellt bakom som gällde...
Gravid - 1år Skönt!
Ja, på förlossningen vet jag att det blir annan/andra, vi har en timmas bilväg till sjukhuset. Med första barnet tror jag att vi...