Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Ska köpa kurslitteratur till nästa kurs och är lite osäker på vilken bok jag ska ha. Jag har inget ISBN-nummer till den rätta...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb En fråga till er som varit i jobbsvängen några år. Jag läser nu min näst sista termin på sjuksköterskeprogrammet och tänkte ta mig...
Svar
1
· Visningar
773
Skola & Jobb Okej, jag har ett problem. Jag går en ett program på Umeå Universitet, började i höstas men har insett att utbildningen inte är något...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Libra
·
Skola & Jobb Snart 53 år och den enda utbildningen som jag har gjort är till stillbildsfotograf för 100 år sen. Inte vård, klarar inte av sjuka... 2
Svar
31
· Visningar
3 416
Skola & Jobb Jobbar heltid som vaktmästare och arbetstiden är förlagd måndag-fredag. Om man nu får rycka in och jobba en kort stund på helgen pga...
Svar
5
· Visningar
1 853
Senast: Andorra
·
Skola & Jobb Forlat for att vara jobbig och posta en trad dar jag borde kunna lasa till mig svaret sjalv. Jag har forsokt, och ar fortfarande lite...
Svar
9
· Visningar
1 420
Senast: sky_fly
·
Skola & Jobb Ett ämne som kom upp idag var undersköterskor, och deras jobb. Plasthandskar har jag trott är något man använder vid iallafall minst... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 768
Senast: Fenestra
·
Skola & Jobb Jag sitter och klurar på en liten text som ska lämnas in för att slutföra den kurs jag läser nu. Det är en kort sammanställning där man...
Svar
19
· Visningar
1 314
Senast: Kjerulfia
·
Skola & Jobb Hej. Nu måste jag hitta en utbildning på distans. Ska vara Csn berättigad. Det jag i 1:a hand intresserar mig för att är plugga till...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Otter
·
Skola & Jobb Sen november 2013 har jag min första heltidsanställning, har tidigare varit egen företagare, och har därför lite dålig koll på hur det...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag kan ju ringa och höra med försäkringskassan också men eftersom jag bara undrar av rent hypotetiska skäl känns det lite onödigt, när...
Svar
8
· Visningar
1 560
Senast: Ridinglady
·
Skola & Jobb Min högskoleutbildning känns inte helt rätt och skulle gärna vilja göra ett studieuppehåll, min fråga är då, om jag lämnar in blanketten...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: AgentCarter
·
Skola & Jobb Är nu vikarie för en som är mammaledig. När hon gick så aviserade hon att hon skulle vara ledig över denna sommar med. (gick våren...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: Boerperd
·
Skola & Jobb Älskade buke! Kryper in här under anonymt nick då jag har en del släkt här på buke och jag vill hålla detta utanför familjen :) Jag...
Svar
8
· Visningar
1 823
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja sätta mig i skolbänken igen, men vågar inte pga tentorna. Jag har svårt att få saker att fastna i minnet så att säga...
Svar
12
· Visningar
1 640
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Hej Jag har börjat fundera på att utbilda mig till sjuksköterska eftersom jag vill arbeta med människor och gärna hjälpa de.Mitt mål...
Svar
16
· Visningar
2 072
Senast: norrsol
·
Skola & Jobb Jag borde verkligen komma till skott och prata lön med min chef då mina arbetsuppgifter ändrats en del sedan lönen sattes. Men jag vet... 2
Svar
30
· Visningar
2 962
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag kanske är helt ute och cyklar nu. Men som jag förstår det får man, om man är under 25 och deltar i något program inom... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 321
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hej alla! Jag tycker ofta det känns som om andra är ofelbara och att det bara är jag som gör dumma och korkade misstag, fast jag... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 853
Senast: fridaxi
·
Skola & Jobb Behöver hjälp med hur man skriver källhänvisningar till en skönlitterär bok: - Ang årtalet, visst skriver jag då när just mitt ex är...
Svar
11
· Visningar
4 488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka