Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag lider sedan många år av depression men det går från att vara helt hanterbart vår/sommar till att vid ungefär denna tiden på året... 2
Svar
31
· Visningar
2 708
Kropp & Själ Ni som känt mig under alla år vet vilken otur jag har, det är helt jäkla otroligt alltså. Är det inte skador så är det sjukdomar...
Svar
19
· Visningar
2 759
Kropp & Själ Ska man ringa innan man går dit? Vad händer när man kommer dit? Är det som en ’vanlig’ akut -- ev många timmar av väntan? Hur funkar...
Svar
14
· Visningar
11 099
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja åka någonstans till våren, kanske februari, och vill ha lite tips från folk som är mer vana resenärer än vad jag är... 2
Svar
26
· Visningar
1 767
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Har ett sår som varar och blivit infekterat. Har fått antibiotika för det och började äta det häromdagen. Jag ska rengöra såret varje... 2
Svar
22
· Visningar
2 984
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
19
· Visningar
1 421
Senast: durachiny
·
Kropp & Själ Alltså.. Mitt oflyt just nu.. det är inte en enda del av min kropp som inte jävla just nu, jag garvar nästan åt eländet! Som att det...
Svar
7
· Visningar
3 112
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nån mer med bipolär sjukdom? Fick min diagnos när ja va 19,varje dag är en utmaning. Känner mig ensam i min situation 4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 241
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet? Vad ska man köpa? Prisvärda tips? Går det att köpa egna lampor och bygga ihop något eget? Jag måste prova...
Svar
14
· Visningar
2 296
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
30
· Visningar
1 720
Senast: VLMF
·
P
Kropp & Själ Någon som har bra tips? Jag har förhöjda kalciumvärden och lever på kaffelatte..... :crazy::cry: 2
Svar
28
· Visningar
6 086
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag har haft springmask ett par veckor och väntat på att det receptfria vaniqin ska gå att köpa igen. Men det är fortfarande slut? Vad...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Tänker att det finns rätt många här som har/haft problem med ångest i olika former. Jag har ganska mycket problem med min mage, vilket... 2
Svar
28
· Visningar
3 151
Senast: Nepenthe
·
A
Kropp & Själ Vad "härligt" det är när hösten och kylan kommer på allvar och händer och fötter förvandlas till isklumpar och har ännu en vinter med...
Svar
5
· Visningar
1 662
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag reflekterar lite kring hur trender går och har växlat fram och tillbaka kring kost och vår syn på kost, hälsa och vad som är... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 999
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Har en tid tillbaka funderat över det här med psykisk ohälsa hos unga.. Har fler familjer i min närhet som brottas med det och vill... 2
Svar
26
· Visningar
2 978
Senast: Grazing
·
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 038
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag vet inte ens hur jag ska beskriva detta. Jag har en liten knöl på varje sida om munnen, under tungan. Jag TROR att jag "alltid" har...
Svar
13
· Visningar
12 688
Senast: Spyro192
·
Kropp & Själ Jag har arrangerat en Halloweenmaskerad för barnens kompisar dvs hela kvarterets barn och några till. I kvarteret brevid vårt bor en...
Svar
6
· Visningar
1 336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Småbarn, vitaminer, kosttillskott?
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka