Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag ska få en profylaxskena och ska prova ut den. Jag är livrädd! Jag har jättekänslig kräkreflex och tycker inte alls det känns...
Svar
5
· Visningar
3 012
Senast: Prosit
·
Kropp & Själ Ni som läst mina tidigare trådar vet att jag till från druckit alkohol på ett destruktivt sätt. Jag har druckit alkohol som... 2
Svar
21
· Visningar
3 170
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Jag har betalat strax över 3000 kr senaste 12-månadersperioden för sjukvård och sånt. Allt utom 300 kr (uteblivet besök) ska ingå i... 2
Svar
26
· Visningar
2 800
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag ska kanske få Litium mot mina depressioner (har återkommande depressioner då jag är bipolär typ 2 och har även hypomana skov men är...
Svar
12
· Visningar
7 504
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Jag har nu fått Propavan utskrivet. Jag har fått information av min läkare kring läkemedlet men söker nu egna erfarenheter. Jag brukar... 2
Svar
28
· Visningar
19 338
Senast: Beetlebum
·
Kropp & Själ Vägde 65 kg som mest och är 1.70 m lång. Har alltid kunnat äta vad som helst. Sen blev jag gravid och gick upp till 79, tror jag, och...
Svar
2
· Visningar
451
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Jag har försökt googla men får inget bra svar på min viktiga fråga ;) Jag har noterat att när jag kommer hem till en del manliga...
Svar
19
· Visningar
3 606
Kropp & Själ Hej Vet inte hur jag ska hjälpa min Mamma på det bästa sätt hon har en svår uppväxt vad jag förstå hennes egna mamma var alkoholist och...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Nästa vecka ska jag på enhetskonferens med jobbet, vi ska till Loka brunn. Jag har aldrig varit där förut, men har alltid velat åka dit...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Kan kroppen bli van vid Rinexin? Jag tar Rinexin p.g.a öronproblem och jag har märkt att missar jag en dos (en enda bara) så får jag...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har precis bytt medicin, och läkaren påpekade att en del går upp i vikt utav den här medicinen. Men är det ämnesomsättningen som...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Sablar22
·
Kropp & Själ Behöver två låtar till ikväll, men kan verkligen inte hitta dom=/ Är lite nostalgilåtar/fjortis dance:) Den ena är en lite...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Equilina
·
Kropp & Själ Varit på min årliga besök hos diabetesläkaren. Tydligen har jag blodbrist. Jag har "alltid" haft dåliga värden och har periodvis varit... 2
Svar
29
· Visningar
2 941
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har åkt på en för jävlig förkylning - alldeles tjock i halsen, förkyld och hostan kommer nog snart :grin: Men alltså, jag har haft...
Svar
18
· Visningar
3 565
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Igår fick jag fruktansvärt ont i magen efter jag ätit frukost. En skärande smärta under vänster revbensbåge. Hade så ont att jag inte...
Svar
2
· Visningar
513
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag såg en artikel om en tjej som klippte av sitt hår för att donera till cancersjuka. Då funderade jag om avlidna kan skriva in...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag funderade på att skriva detta under anonymt nick, men jag känner mig så trygg med er buke-folk att det känns onödigt (ni som känner...
Svar
9
· Visningar
1 345
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag har sen tidigare en problemmage. Har IBS med både diarré och förstoppning lite så där varierande. Det är också konstaterat att jag...
Svar
7
· Visningar
2 443
Senast: Parrot
·
Kropp & Själ Jag älskar mjölk. Så dylik läsning gillar jag inte; http://www.aftonbladet.se/halsa/article19771502.ab Så jag ifrågasätter naturligtvis... 17 18 19
Svar
368
· Visningar
21 684
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Jag har googlat men inte funnit något. Det är så att när jag umgås med en pojkvän så blir jag trött och orkar inte med resten av livet... 2
Svar
23
· Visningar
11 621
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31