Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Började funderar tidigare idag, då jag började prata ålder med en kollega tidigare idag. Han trodde att jag var mycket yngre än vad jag...
Kropp & Själ
Någon här som har erfarenhet av litiumbehandling, speciellt mot djupa återkommande depressioner?
Är tämligen desperat vid det här laget...
Kropp & Själ
Som rubriken så upplysande frågar - när är ni onåbara? När väljer ni medvetet att inte vara kontaktbar via mobil? Möjligtvis kan ni höra...
Kropp & Själ
Jag fick ett brev från försäkringsbolaget med bifogat intyg. De vill att jag träffar en ortoped som ska göra en bedömning om hur invalid...
Kropp & Själ
Alltså jag blir knäpp i huvudet!
Kan någon redogöra för mig hur vi sover i en förenklad form?
Tycker att jag googlat tillförbannelse och...
Kropp & Själ
Apropå sex och relationer.. I den stängda nätdejttråden diskuterades det varför man benämnde relationen som monogam eller öppen, som om...
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...