Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Känner för att gnälla av mig någonstans och kanske finns det någon här som kan ge mig en input. De senaste månaderna har jag till och...
Svar
5
· Visningar
1 343
Kropp & Själ Jag är nyfiken på hur ni äter och speciellt om ni följer någon speciell diet? Det kan handla om allergier, sjukdom, vikt eller helt... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 847
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Kan det inte räcka nu? Psoriasis, hörselskada, diabetes, överviktig(fet), taskiga knän och fotleden, dålig självkänsla, ... Igår...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Hippocampus
·
Kropp & Själ .Mamma dog ju, som ni vet, för ett halvår (!! jösses vad tiden går fort!) och samma dygn drabbades ju även @Texaz och @hemlig av svår... 2
Svar
24
· Visningar
2 893
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Började funderar tidigare idag, då jag började prata ålder med en kollega tidigare idag. Han trodde att jag var mycket yngre än vad jag... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 696
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hej Måste nu ha lite Hjälp och kanske råd om hur jag ska ändra lite i mitt liv.Jag har vänt om dygnet är uppe på nätterna och sover på...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Något här som har erfarenhet av stomi? och som vill berätta lite. ..allt från läkning efter operationen o rehab till hur det blev sen... 2
Svar
32
· Visningar
8 497
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 505
Senast: krambanan
·
Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av litiumbehandling, speciellt mot djupa återkommande depressioner? Är tämligen desperat vid det här laget... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
21 944
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Hej alla kloka! Har insett mer och mer att jag måste ta tag i mig själv och allt runt om kring mig. Men hur vet man vilken ände det... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 839
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jaa som rubriken antyder: hur dåligt måste en må för att få -- och framförallt ha nytta av -- antidepressiva mediciner? .... Jag... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 371
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Som rubriken så upplysande frågar - när är ni onåbara? När väljer ni medvetet att inte vara kontaktbar via mobil? Möjligtvis kan ni höra... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 118
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Någon som vet vad man kan göra för att sluta snarka? Min pv snarkar massor, vilket väcker mig och håller mig vaken VARJE natt! Börjar... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 047
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag undrar om ni som testat den ena el båda av tandblekningarna IWhite och BeconfiDent kan ge mig input om vad ni tyckte om dem?
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Ms Sally
·
Kropp & Själ Jag fick ett brev från försäkringsbolaget med bifogat intyg. De vill att jag träffar en ortoped som ska göra en bedömning om hur invalid...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Är det någon vinst, mening med att göra en utredning för adhd, kraftiga koncentrationssvårigheter för vuxen person? Eller är dessa... 2
Svar
27
· Visningar
4 204
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Min läkare har ordinerat kolesterolsänkande medicin. Hon var tveksam först eftersom man får värk av dem. Men nu har jag efter nytt... 2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Någon annan som haft det? Båda serum järn och ferritin är jättelåga och jag känner verkligen att jag lider av järnbrist och har alla...
Svar
12
· Visningar
13 699
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Alltså jag blir knäpp i huvudet! Kan någon redogöra för mig hur vi sover i en förenklad form? Tycker att jag googlat tillförbannelse och...
Svar
2
· Visningar
3 364
Senast: sky_fly
·
P
Kropp & Själ Apropå sex och relationer.. I den stängda nätdejttråden diskuterades det varför man benämnde relationen som monogam eller öppen, som om... 2
Svar
20
· Visningar
2 463
Senast: Lillgrådis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka