Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur gör ni? Med små snabba steg ni kan och en lätt armbåge i sidan på din granne ser du till att komma först i den nya kön? Du tar... 2
Svar
22
· Visningar
1 651
Senast: Dandylinn
·
Kropp & Själ Kära Buke, jag har själv inga egna erfarenheter gällande ätstörning och självsvält och nu har min vänners dotter, 15 år börjat äta... 2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag blir så satans torr främst i ansiktet efter duch, får smörja flera gånger för att det inte skall kännas torrt. Tipps på vad man kan... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 321
Kropp & Själ Eftersom de höjt åldersgränsen för Gardasil så är det billigare att ta det vaccinet även för mig nu. När jag var och förnyade mitt... 2
Svar
24
· Visningar
2 804
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag vaknar nästan varje natt av smärtor inunder bröstkorgen. Oftast strålar den mest på högersidan. Har nu i natt haft två rejäla...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ hej! Finns säkert fler sånahär inlägg sen tidigare men hittar inga. Hur får ni tid till att träna? Jag jobbar heltid & har sambo...
Svar
8
· Visningar
931
·
Kropp & Själ Kom in på ett tråd gällande hormonspiral och efter att ha läst "Om du inte känner trådarna bör du ringa barnmorska, vårdcentral eller...
Svar
14
· Visningar
21 687
Senast: busigdemon
·
Kropp & Själ Vad fungerar bäst? Jag gör mycket soppor men vill även kunna mixa t.ex. hummus eller pajdeg. Köket är fullt med elektriska prylar och...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Med anledning av en festlig tillställning och för att kunna maximera min klädsel i enlighet med temat skulle jag vilja ha rosa hår för...
Svar
5
· Visningar
829
·
Kropp & Själ Skulle behöva tips på schampo till min irriterade hårbotten, som jag antar är lite stressad igen. Kliar och svider, dock inget mjäll...
Svar
14
· Visningar
1 814
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Vad använder alla bukefalister för preventivmedel? Fördelar och nackdelar? 6 7 8
Svar
144
· Visningar
13 305
Senast: TygerTyger
·
R
Kropp & Själ Tänkte sticka iväg på nån slags relaxresa sista veckan i februari. Enda målet är att slappa. Tänker ligga i en solstol, eventuellt... 2
Svar
21
· Visningar
2 667
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ För ungefär en månad sedan skadade jag vristen när jag var ute och sprang. Läkaren trodde att det var en inflammation i muskelfästet så...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Med tanke på epidemin som nu inte längre enbart finns i Afrika. Är ni oroade? Hörde på ekot om hur Dallas Hospital hanterat en... 22 23 24
Svar
477
· Visningar
31 861
Senast: No1
·
Kropp & Själ Håller på att bli galen.. Gaaaaaalen!! Började med att det kliade lite då och då lite här och där för någon vecka sedan. Blev sen mer... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
12 597
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Ja, att det är olika reaktioner beroende på vem man frågar inser jag ju, men ni som har erfarenhet, vill ni dela med er om hur ni... 2
Svar
34
· Visningar
4 015
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är orolig för att jag ev är gravid, eller så sitter det bara i min skalle.. men jag undrar en del.. Enligt clear blue så ska man...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Med betalningen framför allt. Största problemet är väl att jag har gamla tandläkareskulder som jag ska betala bort nästa år men hur gör...
Svar
19
· Visningar
1 526
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Så. Anonymt nick för att.. Jag vet inte. Jag är pryd. Och det här är genant. Då och då, kanske ett par gånger om året så får jag enormt...
Svar
9
· Visningar
3 989
Senast: LiteLiten
·
Kropp & Själ Har ju levt med fibromyalgi i över tio år nu, så jag minns inte hur det var innan så därför frågar jag er. Jag tycker att ju mer jag...
Svar
1
· Visningar
448
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Atletix