Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag blir så satans torr främst i ansiktet efter duch, får smörja flera gånger för att det inte skall kännas torrt.
Tipps på vad man kan...
Kropp & Själ
För ungefär en månad sedan skadade jag vristen när jag var ute och sprang. Läkaren trodde att det var en inflammation i muskelfästet så...
Kropp & Själ
Med betalningen framför allt.
Största problemet är väl att jag har gamla tandläkareskulder som jag ska betala bort nästa år men hur gör...
Kropp & Själ
Så. Anonymt nick för att.. Jag vet inte. Jag är pryd. Och det här är genant.
Då och då, kanske ett par gånger om året så får jag enormt...
IT & mobiler Jag har en Apple Watch Ultra. Just nu är det ca ett dygn sedan laddning och 43 % batteri, så att man generellt skulle behöva ladda flera...
Trädgård & Växter Vi har ungefär 2000 kvm och det räcker gott tycker jag 😊 hade inte velat ha mycket mindre dock, vi letade hus med minst 1500 kvm tomt.